«Ακούστηκαν πολλά» σχολίασε ο δικηγόρος του 50χρονου σταθμάρχη, ο οποίος απολογήθηκε σήμερα στον εφέτη-ανακριτή Λάρισας για την τραγωδία στα Τέμπη, προτού αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Ο συνήγορος του έμπειρου υπαλλήλου του ΟΣΕ σημείωσε ότι μέσα από το υπόμνημα που κατέθεσε με τον πελάτη του «θα φανεί τι εστί σταθμάρχης, τι σημαίνει η θέση αυτή και πόσο σοβαρή και επικίνδυνη είναι για να υπάρχει στα χέρια ανθρώπων, ενδεχομένως, μη ικανών».
Μιλώντας σε δημοσιογράφους επισήμανε ότι ο πελάτης του είχε την προηγούμενή βάρδια από τον 59χρονο και ότι στο υπόμνημα που κατέθεσαν περιγράφεται λεπτό προς λεπτό η βάρδια του από τις 14:00 μέχρι τις 22:30.
«Ακούστηκαν πολλά για τη δήθεν υποχρέωσή του να παραμείνει μέχρι τις 23:00» (σ.σ. στο σταθμαρχείο) και «για την πιθανή εξ αυτού του λόγου “συνέργειά” του στο δυστύχημα», είπε ο δικηγόρος για να συμπληρώσει ότι οι ώρες οι οποίες συμπίπτουν στις 3 βάρδιες (6-7 το πρωί, 14:00 -15:00 και 22:00-23:00) είναι «ώρες που υπάρχουν για να εξασφαλίζεται ότι ένας σταθμάρχης στον τοπικό πίνακα χειρισμού, ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλότητα της μετάβασης και η ασφαλής μετάβαση».
«Να εξασφαλίζεται ότι ο επόμενος της βάρδιας έχει κατανοήσει πλήρως την κατάσταση που παραλαμβάνει» πρόσθεσε ο ίδιος και επεσήμανε ότι ο πελάτης του «αφού παρέδωσε στις 22:30, “άρχων” του σταθμού είναι ο επόμενος σταθμάρχης».
Ο ίδιος σε ερώτηση για το μπλάνκο στο βιβλίο κυκλοφορίας των τρένων εξήγησε ότι «ήταν μια μουντζούρα και έβαλαν μπλάνκο» και πρόσθεσε ότι το τελευταίο τρένο που «έδιωξε» ο σταθμάρχης τον οποίο εκπροσωπεί ήταν στις 22:12. Τέλος, ο ίδιος σημείωσε ότι ο πελάτης του για όλο το 2022 έχει λάβει συνολικά 19 ημέρες ρεπό. «Υπάρχουν πέντε συνεχόμενοι μήνες το 2022 που δεν πήρε ρεπό» πρόσθεσε ο ίδιος.
πηγη: https://www.efsyn.gr