Loading...

Κατηγορίες

Πέμπτη 29 Φεβ 2024
Φ. Τσαλίδης: «Ο Καραμανλής ήταν ενήμερος για τον σιδηρόδρομο»
Κλίκ για μεγέθυνση












ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ/EUROKINISSI

 

 
Ο Φίλιππος Τσαλίδης ήταν μεταξύ των μαρτύρων που είχε ζητήσει η αντιπολίτευση να καταθέσουν στην εξεταστική για τα Τέμπη, αλλά δεν το επέτρεψε η κυβερνητική πλειοψηφία

Το υπουργείο Μεταφορών ήταν πλήρως ενήμερο για την κατάσταση στους σιδηροδρόμους, σύμφωνα με όσα κατέθεσε στον ανακριτή Λάρισας, ο Φίλιππος Τσαλίδης, που διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Μάρτιο του 2016 ως τις 14 Σεπτεμβρίου του 2021.

 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ενημερωτικού ιστότοπου «NEWS247», o πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέθεσε στον ανακριτή της Λάρισας, που διερευνά το δυστύχημα-έγκλημα των Τεμπών στις 22 Φεβρουαρίου. 

Στην κατάθεσή αυτή επιβεβαίωσε ότι η εποπτεία του Οργανισμού, παρά την ιδιωτικοποίησή του, γίνεται από το υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων. Και είπε ότι «κατά τη διάρκεια της θητείας μου συνομιλούσα με τον εκάστοτε Γενικό Γραμματέα Μεταφορών και τον εκάστοτε Υπουργό».

Επίσης, κατάθεσε στον ανακριτή πως είχε στείλει στο υπουργείο επιστολή στις 6 Σεπτεμβρίου του 2021, όταν υπουργός ήταν ο Κώστας Αχ. Καραμανλής, με την οποία ενημέρωνε «για την κατάσταση του δικτύου». Είπε ότι είχε κάνει «ενημερώσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων αφορούσαν την υποδομή. Οι ενημερώσεις γίνονταν είτε μέσω αλληλογραφίας είτε προφορικά».

Πρόσθεσε ότι είχε αποστείλει επιστολές ξανά στον υπουργό και τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου Μεταφορών, αλλά «στις περισσότερες από αυτές δεν είχα λάβει απάντηση».

Υπενθυμίζεται ότι ο Φίλιππος Τσαλίδης ήταν μεταξύ των μαρτύρων που είχαν ζητήσει τα κόμματα της αντιπολίτευσης να κληθούν να καταθέσουν στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για τα Τέμπη, αλλά την κατάθεσή τους απέτρεψε η κυβερνητική πλειοψηφία.

«Δεν γινόταν καταγραφή σε πραγματικό χρόνο»

Στην ίδια κατάθεση, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όταν ρωτήθηκε για την κατάσταση του δικτύου επί των ημερών του, είπε ότι δεν γινόταν καταγραφή των συρμών σε πραγματικό χρόνο, πως δεν φαινόταν η κίνηση του κάθε συρμού ανά κατεύθυνση, πως δεν λειτουργούσε το σύστημα GSM-R, ενώ τονίζει ακόμη πως παρά το γεγονός πως είχαν εγκατασταθεί συστήματα ΕTCS, δεν λειτουργούσαν γιατί αυτό προϋποθέτει ολοκληρωμένο σύστημα σηματοδότησης.

από:  https://www.efsyn.gr

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου