Loading...

Κατηγορίες

Τρίτη 31 Μάι 2022
Η Ισπανία βάζει τέλος στην τηλεφωνική αναμονή εξυπηρέτησης πελατών: 3′ ο μέγιστος χρόνος
Κλίκ για μεγέθυνση







Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε προσχέδιο νόμου που μειώνει την αναμονή και την ταλαιπωρία των πολιτών στα τηλεφωνικά κέντρα.


31.05.2022


«Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε…έως τρία λεπτά το πολύ», αν είστε στην Ισπανία.

Όλοι κουράζονται και απαυδούν όταν χρειάζεται να περιμένουν ατελείωτες ώρες στο τηλέφωνο για να μιλήσουν σε έναν άνθρωπο σε κάποιο τηλεφωνικό κέντρο. Η Ισπανία λοιπόν, αποφάσισε και ενέκρινε νομοσχέδιο με το οποίο θα μπει τέλος στην αναμονή, απαιτώντας από τις εταιρείες να εξυπηρετούν τους πελάτες μέσα σε 3′ λεπτά.

Πιο συγκεκριμένα η κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που ορίζει το όριο των τριών λεπτών και δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να απευθύνονται σε άτομα και όχι chatbot, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα, Τρίτη ο υπουργός Δικαιωμάτων των Καταναλωτών Alberto ​​Garzon, σύμφωνα με το Reuters.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής που προκαλούν απογοήτευση έχουν τελειώσει», είπε ο Garzon σε συνέντευξη Τύπου.

Επιπλέον θα αναγκάζονται πια οι επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών, το πολύ μέσα σε δύο ώρες.

Οι εταιρείες πρέπει να ενημερώνουν για περιστατικά που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για 24 ώρες την ημέρα και 365 ημέρες το χρόνο και δεν μπορούν να παραπέμπουν πελάτες σε τηλεφωνικές γραμμές επί πληρωμή.

Όσοι δεν συμμορφωθούν με το νόμο θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα μεταξύ 150 και 10.000 ευρώ και έως 100.000 ευρώ εάν το πρόβλημα επηρεάζει ευάλωτους καταναλωτές.

Πηγή: www.rosa.gr
 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου