Στις σφοδρές και τεκμηριωμένες ενστάσεις για τα «Πρόσφατα, Τρέχοντα και Προσεχή Εργα στην Ακρόπολη Αθηνών» που δημοσιοποίησε με δελτίο Τύπου η Εθνική Επιτροπή του Ελληνικού Τμήματος του ICOMOS (θα δημοσιεύσουμε προσεχώς αναλυτικό ρεπορτάζ), αλλά και σε όσα έχουν αποφασιστεί μόνο τους τελευταίους μήνες για την Ακρόπολη, από τις ιδιωτικές ξεναγήσεις για ολιγομελείς ομάδες έναντι 5.000 ευρώ μέχρι την πλήρη παράδοση (διά διαγωνισμού του ΟΔΑΠ) του συστήματος έκδοσης και ελέγχου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στον αρχαιολογικό χώρο σε ιδιωτικές εταιρείες με αμοιβή 2 εκατομμύρια ευρώ για τη χρονική περίοδο 2024-2025, προστέθηκε άλλη μία ανάλογη «χρυσή» πρωτοβουλία της παρούσας πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΟ.
Οπως έγραψε το «Documento» κηρύχτηκε και έτερος διαγωνισμός ώστε να διατεθούν άλλα 2 εκατ. ευρώ ώστε σε 6 αρχαιολογικούς χώρους να αναλάβουν ιδιώτες τις πρώτες βοήθειες. Βέβαια όπως καλά γνωρίζαμε μέχρι σήμερα αυτές οι υπηρεσίες παρέχονταν δωρεάν από εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού και οπλίτη γιατρό. Και τι μ’ αυτό όταν επελαύνει η «ανάπτυξη»;
Για την Ακρόπολη, μάλιστα, το κόστος για την παροχή υπηρεσιών (ιδιώτη) γιατρού προβλέπεται –αποκαλύπτει ο συνάδελφος Β. Τριάντης– σε 9.000 ευρώ μηνιαίως, νοσηλευτή σε 6.300 ευρώ μηνιαίως και για τους δύο διασώστες που θα επιβαίνουν στο ασθενοφόρο συνολικά 12.600 ευρώ μηνιαίως.
Βέβαια τέτοιες αμοιβές δεν έχουν δει ούτε με κιάλι οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό των μεγάλων δημόσιων νοσοκομείων της χώρας που κάθε τόσο δυσφημίζονται, αποδυναμώνονται και υπολειτουργούν. Γι’ αυτό και ο γ.γ. της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ), Π. Παπανικολάου, κατήγγειλε στο «Documento» ότι το κόστος της σύμβασης είναι «εξωφρενικό» και πρέπει να γίνει «έρευνα για πιθανή κατασπατάληση δημοσίου χρήματος».
«Η συνήθης συνδικαλιστική μιζέρια», βάζω στοίχημα ότι θα σχολιάσουν ορισμένοι που υπερασπίζονται αναφανδόν αυτή την πολική «ανάπτυξης» για πολύ λίγους και προνομιούχους. Και ποιος ξέρει πού να τελειώνει αυτή; Ισως σε πριβέ «απογευματινά ιατρεία» πάνω στο μνημείο; Γιατί όχι; Οσο για το brand name «Ακρόπολη», κάποτε θεωρούσαμε πέρα από κάθε φαντασία το ξεπούλημά του. Αλλά να που παρατηρούμε έκθαμβοι να μας συμβαίνει κομμάτι-κομμάτι, ταμείο-ταμείο, τουρίστα-τουρίστα.
από: https://www.efsyn.gr