Μαίνεται ο πόλεμος της κυβέρνησης με το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Αφού επέτρεψε στην ΑΔΑΕ να ενημερώνει, τώρα καταργεί τους επιπλέον ορόφους στις οικοδομές και παγώνει τον flyover στη Θεσσαλονίκη.
Ναι, ούτε εμείς τον είχαμε ξανακούσει τον flyover. Ως μπουγάτσα με παρακαμπτήριο τον ξέραμε.
Οι αντιδράσεις υπήρξαν οξύτατες. Ε, όχι να μας πούνε οι δικαστές πόσους ορόφους θα χτίζουμε, δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΤΕΕ.
Και είπε επίσης ότι δεν καταλαβαίνει σε τι επηρεάζει την ποιότητα της ζωής το να έχουν οι πολυκατοικίες δέκα ορόφους αντί για πέντε.
Το Χονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν που έχουν ψηλά κτήρια διαπρέπουν στην παγκόσμια οικονομία.
Και το Ντουμπάι επίσης.
Απεναντίας, η Δαμασκός και η Βαγδάτη που έχουν ισοπεδωθεί πλήρως δεν τα πάνε και τόσο καλά τελευταία.
Και ότι οι δήμαρχοι θέλουν χαμηλά κτήρια γιατί απεχθάνονται το Τεχνικό Επιμελητήριο και το πολεμάνε από τότε που ανέβηκε κατηγορία.
Γενικά, τέτοιου επιπέδου παρέμβαση είχαμε να δούμε από τότε που η Θύελλα Βοϊδοπνίχτη είχε πλακωθεί με τον Ατρόμητο Αρκουδορέματος για κάτι περίεργα που είχαν γραφτεί στο φύλλο αγώνος.
Αλλά πήγαν στο νυχτερινό κέντρο του διαιτητή και τα λύσανε όμορφα, χωρίς μπετονιέρες και αμμοχάλικο.
Το πιο καλό όμως που είπε ο πρόεδρος του ΤΕΕ είναι ότι οι δικαστές δεν πρέπει να έχουν λόγο για το ύψος των κτηρίων, όπως δεν έχουν λόγο για ιατρικές διαγνώσεις.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε κι εμείς είχαμε καταλάβει γιατί σε ένα Κράτος Δικαίου το Συμβούλιο της Επικρατείας μπορεί να χώνει τη μούρη του σε ξένες υποθέσεις.
Οταν ασχολιόταν αποκλειστικά με τα μισθολογικά του, υπήρχε μεγαλύτερη ασφάλεια δικαίου στη χώρα.
Κάτι πρέπει να συμβαίνει. Μήπως το έχουν διαβρώσει από μέσα οι ακροαριστεροί;
Το συνηθίζουν αυτό. Μπαίνουν μέσα τους ύπουλα από έναν εξωγήινο αστακό που τους κολλάει στη μούρη, όπως στο Άλιεν.
Και μετά τους υπαγορεύουν διάφορες κομμουνιστικές αποφάσεις.
Πρέπει να το έχουν κάνει και στον Χάρη Δούκα. Από ό,τι ισχυρίζεται ο Άδωνης Γεωργιάδης τουλάχιστον.
Με τον flyover ήταν πιο ήπια τα πράγματα. Επικράτησε υψηλότερος εργολαβικός πολιτισμός.
Εντάξει, είπε ο Ταχιάος, δεν υπήρχε κυκλοφοριακή μελέτη, έχουνε τα δίκια τους οι άνθρωποι.
Ούτε μελέτη οδοποιίας υπήρχε.
Ούτε μελέτη στατικότητας, αλλά αυτή είναι εντελώς δευτερεύουσα.
Σιγά τώρα μην κάνουμε μελέτη στατικότητας για έναν δρόμο που θα είναι εγκατεστημένος πάνω σε κολώνες.
Υπήρχε όμως μελέτη σκοπιμότητας. Απλά δεν βρίσκουν πού την έχουν.
Γενικά, έτσι προχωράνε οι φάσεις ωρίμανσης του έργου. Πρώτα παίρνουμε τα λεφτά, μετά βάζουμε τον εργολάβο να ρίξει τσιμέντα και στην πορεία εκπονούμε και τις μελέτες.
Ας πούμε ότι προς το παρόν δεν ξέρουν σε τι χρησιμεύει αυτή η λεωφόρος αφού υποτίθεται ότι το κυκλοφοριακό θα μειωθεί με το μετρό, αλλά θα το βρει η μελέτη σκοπιμότητας.
Αλλωστε το μετρό είναι έτοιμο από τα τέλη του 2023, όπως θα θυμάστε.
Δεν το θυμάστε, αλλά θυμάστε που χειροκροτάγατε τον Μητσοτάκη όταν το έλεγε στη ΔΕΘ.
Σε άλλα νέα, η κυβέρνηση πρέπει να εξηγήσει στην Ευρωπαία εισαγγελέα πώς 10 εταιρείες πληροφορικής μοιράστηκαν μεταξύ τους 600 έργα από το Ταμείο Ανάκαμψης συνολικού ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων.
Να δούμε τώρα πώς θα της πούνε ότι αυτά είναι θέματα που αφορούν το σύνταγμα της χώρας και δεν της πέφτει λόγος.
Τώρα ψάχνουν απεγνωσμένα έναν υπουργό να του τα φορτώσουν, για να μπλοκάρουν την έρευνα.
Στρατηγική.
από:https://www.avgi.gr