Υπάρχουν βασικοί λόγοι; Στο ιστορικό του κάθε θανάτου υπάρχουν επιβαρυντικά στοιχεία όπως: ηλικία που μεγάλη η μικρή είναι τραγική η απώλεια, φύλο με τις γυναίκες να είναι λιγότερες. «Οι άνδρες προσβάλλονται περισσότερο από το νέο ιό από τις γυναίκες. Τα σοβαρά περιστατικά είναι περισσότερα σε άνδρες από τις γυναίκες και οι θάνατοι είναι περισσότεροι στους άνδρες από τις γυναίκες. Δεν ξέρουμε γιατί ακριβώς συμβαίνει αυτό», είπε ο Σ. Τσιόδρας.
Άλλη δικαιολογία είναι ότι οι περισσότεροι δεν εμβολιάστηκαν, που είναι ένα προσωπικό δεδομένο που χρησιμοποιείται μονόπλευρα για να δικαιολογηθούν οι ατέλειες και η αδυναμία πειθούς του υπουργείου Υγείας. Επίσης επιβαρυντικό στοιχείο αποτελούν οι προϋπάρχουσες ασθένειες που παρουσιάζονται σαν μία λογική δικαιολογία για την βιαστική απόδραση από τον μάταιο τούτο κόσμο. Μία αόρατη βαλίτσα, που κουβαλάμε όλοι μας, στα νιάτα μας είναι πούπουλο όμως και με τα χρόνια μεταμορφώνεται στο μεταλλικό βαρίδι του ισοβίτη. Για την ακρίβεια κανείς δεν ξέρει τι κουβαλάμε στο πονεμένο μας σώμα.
Η τάχιστη ροή των πραγμάτων σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα ποσοστά κρουσμάτων και των θανάτων στην υφήλιο, μας μεταμόρφωσαν σε ψυχρά και άκαρδα πλάσματα; Βλέπουμε μόνο το τι γίνεται γύρω μας; Περιορίσαμε τα ενδιαφέροντα μας στο μικρόκοσμο μας, στον χρυσό εαυτούλη μας; Μας ανησυχεί μόνο το ισχυρό κύμα ακρίβειας που έρχεται να χτυπήσει τα μεσαία και κατώτερα στρώματα μιας χώρας που έχει ήδη το πιο ακριβό ρεύμα στην Ευρώπη, την πιο ακριβή τηλεφωνία και ίντερνετ και από τα πιο ακριβά καλάθια σούπερ μάρκετ, με πολύ χαμηλούς μισθούς; Ο θάνατος εξομοιώνει: καθιστά όλους τους ανθρώπους όμοιους είτε υπήρξαν στη ζωή τους πλούσιοι ή φτωχοί, είτε μορφωμένοι ή αμόρφωτοι. Παράλληλα όμως διατηρείται και μια ανομοιότητα. Ο J.P. Sartre ισχυρίζεται ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να διαπραγματευτεί την άγνοια της θανατικής στιγμής και να πλουτίσει το παρόν του. Πώς θα μπει φρένο στην αδιαφορία μας;
πηγη: https://left.gr