Loading...

Κατηγορίες

Τρίτη 03 Οκτ 2023
Το μεγάλο φαγοπότι των Ολυμπιακών Αγώνων
Κλίκ για μεγέθυνση

 











Γιώργος X. Παπασωτηρίου
03.10.23
 
 

Με αφορμή την επικινδυνότητα του έργου Καλατράβα θυμήθηκα ένα σχετικό κείμενο που έγραψα την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012* με τίτλο:

Έγκλημα το σπάσιμο της Ομερτά...

...Όλα, λοιπόν, ξεκίνησαν την εποχή της έκρηξης της φούσκας του Χρηματιστηρίου επί διακυβέρνησης του γερμανοθρεμμένου Κ. Σημίτη. Τότε άρχισε η συνεργασία με τη Γερμανία, αρχικά με την αγορά των πυραύλων Patriot (χρονολογία συμβολαίου 1999-2000). Τότε δόθηκαν οι πρώτες μίζες, που γνωρίζουμε (10 εκατομμύρια ευρώ) από τον R. Siekaczek.

Μεταξύ 2000-2002 έχουμε τη συμφωνία με την αυτοκινητοβιομηχανία MAN για την αγορά στρατιωτικών λεωφορείων, τρόλεϊ κ.ά., η οποία, επίσης, τέθηκε υπό δικαστική διερεύνηση.

Αλλά το μεγάλο φαγοπότι έγινε μεταξύ των ετών 2000-2004, ήτοι κατά την προετοιμασία των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο αρχικός προϋπολογισμός των Αγώνων ανέρχονταν σε 1,3 δις δολάρια, αλλά στη συνέχεια –και λόγω των καθυστερήσεων της κυβέρνησης Σημίτη- ανήλθε στα 14,2 δις δολάρια, ενώ με τις «μίζες» ξεπέρασε τα 20 δις δολάρια. Η Γερμανία εμπλέκεται στους Αγώνες με τη Siemens και το περίφημο σύστημα ασφαλείας C4i, το οποίο, παρεμπιπτόντως, δεν λειτούργησε ποτέ (οι μίζες τότε ανήλθαν στα 10 εκ. ευρώ).

Το 2004 έχουμε επιπλέον 100 εκατομμύρια «μίζες», πάλι από τη Siemens για την ψηφιοποίηση του ΟΤΕ.

Επίσης, για το Μετρό εμπλέκονται η Siemens και η Ferrostal, με τις μίζες να ανέρχονται σε 50 εκατομμύρια ευρώ.

Το 2007 θα λάβει χώρα το μέγα σκάνδαλο με τα 4 γερμανικά υποβρύχια U-214, τα οποία κόστισαν 5 δις ευρώ (120 εκ. οι μίζες) και είναι άχρηστα αφού γέρνουν αριστερά (σ.σ. τα πήραμε χωρίς να... γέρνουν!)

Άλλες γερμανικές μίζες... έχουμε για το σιδηροδρομικό υλικό του ΟΣΕ, για το σύστημα τηλεπικοινωνιών του ελληνικού στρατού «Ερμής»(πάλι η Siemens), για τους εξοπλισμούς στα νοσοκομεία, για το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος αλλά και την Αττική οδό.

Αν προσθέσουμε και το έτερο φαραωνικό έργο, την Εγνατία οδό με τις 1650 γέφυρες και τα 76 τούνελ 100 χιλιομέτρων, τότε είναι απολύτως ορατό ότι η Ελλάδα χρηματοδότησε την ανάπτυξη των ευρωπαϊκών χωρών και πρωτίστως της Γερμανίας με τη συνενοχή (με το αζημίωτο) της καθεστηκυίας ελληνικής οικονομικής και πολιτικής τάξης.

Η Γερμανία και συγκεκριμένα το γερμανικό χρηματοπιστωτικό και βιομηχανικό σύμπλεγμα εξήγαγε διαφθορά εκτός από την Ελλάδα και στην Ταϊβάν, στο Πακιστάν και αλλού. Αλλά γιατί, τάχα, επιτίθεται τώρα με τόσο θράσος εναντίον της χώρας μας; Γιατί, σύμφωνα με το AgoraVox, όλες οι ενέργειες διαφθοράς της Γερμανίας καλύπτονται στην Ευρώπη από μία ομερτά, την οποία έσπασε η Ελλάδα με την υπόθεση Siemens. Αυτό ήταν το έγκλημα των Ελλήνων! Δεν είναι τυχαίο ότι η Γερμανία –η Γερμανική δικαιοσύνη για την ακρίβεια- δεν εξέδωσε ποτέ τον επικεφαλής της Siemens στην Ελλάδα, Χριστοφοράκο.

*https://gpapaso.blogspot.com/
Με πληροφορίες από: http://artinews.gr

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου