Loading...

Κατηγορίες

Παρασκευή 01 Ιούλ 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ / Το νέο όνομα και η καυστική απάντηση του Παππά
Κλίκ για μεγέθυνση

 

EUROKINISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
 

Άγονη χαρακτηρίζει τη θητεία Καραμανλή στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς σε δήλωση του με αφορμή εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (που μετονομάζεται σε Hellenic Train), και καλεί τόσο τον υπουργό όσο και τον Κ. Μητσοτάκη να «αφήσουν τις μετονομασίες κι ας δώσουν εξηγήσεις για καθυστερήσεις και ακυρώσεις».

Οι καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από χαμόγελα και φιέστες, τονίζει ο Νίκος Παππάς. Υπογραμμίζει μάλιστα ότι η νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη - Καραμανλή, είναι «η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το «πάγωμα» κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών».

Ο Νίκος Παππάς αναφέρεται επίσης στη σύμβαση δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) για την οποία «προκύπτουν πολλά ερωτηματικά, τα οποία θα συζητηθούν την επόμενη βδομάδα στη Βουλή και «οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει».

Όπως για παράδειγμα, σύμφωνα με τον τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, να βαφτιστεί «άγονη» η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, να δρομολογηθούν ως «νέα επένδυση» αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών.

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Παππά:
 
Η άγονη θητεία Καραμανλή και οι καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από χαμόγελα και φιέστες.

Η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το «πάγωμα» κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών αποτελούν τη νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη - Καραμανλή.

Καλά, λοιπόν, τα βαφτίσια, καλύτερα τα έργα και τα δρομολόγια.

Από τη σύμβαση δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) προκύπτουν πολλά ερωτηματικά.

Όπως για παράδειγμα για την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, να βαφτιστεί «άγονη» η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, να δρομολογηθούν ως «νέα επένδυση» αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εχει να καλύψει πολλές από τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει.

Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει.

Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά και ενδιαφέροντα.

πηγη: https://www.avgi.gr

 
© Copyright 2011 - 2022 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου