Αμέτρητη είναι η ταλαιπωρία των επιβατών του Μετρό στη γραμμή 1, καθώς οι καθυστερήσεις είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο, με αποτέλεσμα κανείς να μην γνωρίζει στην πραγματικότητα κάθε πότε διέρχονται οι συρμοί.

Στην ΣΤΑΣΥ αναγνωρίζουν ότι ο παλιός «ηλεκτρικός» λειτουργεί κάθε μέρα οριακά, καθώς οι υφιστάμενοι συρμοί δεν μπορούν να υποστηρίξουν τον μεγάλο όγκο των επιβατών σε ώρες αιχμής.

Αποτέλεσμα είναι ακόμη και το πρωί όπου οι εργαζόμενοι πηγαίνουν στις δουλειές τους, οι συρμοί, σύμφωνα και με καταγγελίες πολιτών, να έχουν συχνότητα ακόμα και πάνω από 12 λεπτά.

Συνέπεια αυτών είναι να υπάρχει απίστευτος συνωστισμός στις αποβάθρες και στα βαγόνια, με τους επιβάτες να καθυστερούν να φτάσουν στον προορισμό τους, αναγκασμένοι να περιμένουν να περάσει ο επόμενος ή και ο μεθεπόμενος συρμός.

Πολλές φορές οι συρμοί είναι τόσο γεμάτοι που τις ώρες αιχμής συχνά περνούν από τους σταθμούς χωρίς να επιβιβαστούν επιπλέον επιβάτες.

Το πρόβλημα κορυφώθηκε τις τελευταίες μέρες, με αποτέλεσμα να υπάρξει τεράστια ταλαιπωρία, γεγονός που δεκάδες επιβάτες καταγράφουν και στα social media.

Ενδεικτικά...

 
 
 

 

 

 

Απαντώντας στο tvxs.gr με αφορμή τις καταγγελίες πολιτών, πηγές της ΣΤΑΣΥ, επιβεβαίωσαν το πρόβλημα και μετέφεραν ότι ήδη από σήμερα προστέθηκαν συρμοί.

Συγκεκριμένα, το πρωί της Δευτέρας 24 Οκτωβρίου διαπιστώθηκε τεχνικό πρόβλημα σε πέντε συρμούς κι έτσι από τους 19 που πρέπει να είναι σε κίνηση τις ώρες αιχμής, βγήκαν μόνο 14. Η διαφορά αυτή αύξησε τις χρονο-αποστάσεις με αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις και τελικά τη μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών, σημειώνουν οι ίδιες πηγές.

Στη μεσημβρινή ώρα αιχμής (3-6 μ.μ), από την ΣΤΑΣΥ λένε πως προστέθηκαν δύο συρμοί και άρα η κατάσταση βελτιώθηκε.

Από την εξήγηση αυτή προκύπτει σαφώς πως η γραμμή 1 δεν διαθέτει επιπλέον των 19 αναπληρωματικούς συρμούς και άρα κάθε βλάβη δημιουργεί αυτόματα καθυστερήσεις.

Όμως και σε πλήρη λειτουργία των 19 συρμών, στην ΣΤΑΣΥ αναγνωρίζουν ότι ο παλιός «ηλεκτρικός» λειτουργεί κάθε μέρα οριακά, καθώς οι υφιστάμενοι συρμοί δεν μπορούν να υποστηρίξουν τον μεγάλο όγκο των επιβατών σε ώρες αιχμής. 

Είναι ενδεικτικό, όπως προκύπτει από τα δεδομένα των χρονοαποστάσεων ότι στις ώρες αιχμής ο συρμός περνά κάθε έξι ολόκληρα λεπτά.

Από την ΣΤΑΣΥ ενημερώνουν ότι δρομολογείται η σύναψη σύμβασης με ισπανική εταιρία η οποία θα αναλάβει την αναβάθμιση των συρμών, τόσο σε μηχανολογικό όσο και σε επίπεδο υλικών στους χώρους των επιβατών.


πηγη: https://tvxs.gr