Στην εποχή των κοινωνικών δικτύων και της εύκολης πρόσβασης σε ένα αχανές αρχείο οπτικού υλικού, η πολεμική προπαγάνδα αποκτά νέα χαρακτηριστικά. Πλέον δεν είναι μόνο τα επιτελεία των αντιμαχόμενων πλευρών που δημιουργούν προπαγανδιστικό υλικό αλλά δυνάμει κάθε χρήστης. Και πλέον καταγράφονται περιπτώσεις όπου επαγγελματίες δημοσιογράφοι, και Έλληνες, πέφτουν στην παγίδα να αναπαράγουν ψευδείς δημοσιεύσεις.

Σε μια προσπάθεια ελέγχου της βασιμότητας των posts που αποσκοπούν να επηρεάσουν υπέρ του ενός ή του άλλου στρατοπέδου, το Reuters και το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Ψηφιακών Μέσων (EDMO) έχουν «χτίσει» λίστες αναρτήσεων των οποίων το περιεχόμενο είναι αποδεδειγμένα ψευδές.

πηγη: https://tvxs.gr