Η σχέση της κυβέρνησης με τους νέους ήταν εξ αρχής προβληματική και εκτροχιάστηκε εντελώς την εποχή των lockdown, τότε που οι «νεολαίοι» κατηγορούντο συλλήβδην ως ανεύθυνοι μεταδότες του κορονοϊού και τους κυνηγούσε η αστυνομία στις πλατείες. Εκτοτε, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατέβαλε επανειλημμένες προσπάθειες να προσεγγίσει την δεξαμενή των νέων ψηφοφόρων, ξεκινώντας από το free pass και τα voucher των διακοπών και φθάνοντας έως το πρόγραμμα της επιδοτούμενης στέγης – όμως, οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πως σημείο επαφής δεν βρέθηκε.

Εξ ου και η ιδιαίτερα θορυβώδης αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου στο νέο σποτάκι της καμπάνιας «Χάου Του» που ανέβασε χθες ο Αλέξης Τσίπρας, προβάλλοντας με χιούμορ το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα των νέων: την αδυναμία τους να φύγουν από το πατρικό σπίτι και να ανεξαρτητοποιηθούν λόγω αφενός της στεγαστικής κρίσης και αφετέρου των πενιχρών μισθών που παίρνουν. «Με βίντεο δεν στεγάστηκε κανείς» δήλωσε ο Γιάννης Οικονόμου, καταγγέλλοντας τον ΣΥΡΙΖΑ για virtual reality και σπεύδοντας να παραθέσει όλες τις πρωτοβουλίες που έχει πάρει η κυβέρνηση για να ενισχύσει τους νέους.

πηγη: https://tvxs.gr