Loading...

Κατηγορίες

Σάββατο 26 Δεκ 2020
Γεγονός η νέα λίστα Κικίλια που δίνει 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια εμβολιασμού
Κλίκ για μεγέθυνση

 

 
 
 

Μετά τη «λίστα Πέτσα» με την οποία μοιράστηκαν αδιαφανώς περίπου 20 εκατ. ευρώ για την καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό, είναι πια γεγονός η… «λίστα Κικίλια» κόστους 18,5 εκατομμύρια για την καμπάνια αναγκαιότητας του εμβολιασμού.

Το υπουργείο Υγείας, βαδίζοντας στα βήματα της λίστας Πέτσα, ετοίμασε νέα καμπάνια ενημέρωσης για τον εμβολιασμό, με στόχο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, τη διαμόρφωση «θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού COVID-19».

Παραμονή Χριστουγέννων και μακριά από τα δημοσιογραφικά φώτα, δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η «λίστα Κικίλια» που δίνει 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για διαφημιστικά σποτ, αυτή τη φορά, για τον εμβολιασμό του πληθυσμού.

Μάλιστα το εν λόγω άρθρο πέρασε στον άσχετο νόμο περί «Αναδιοργάνωσης του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων και μετονομασία του σε Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων», ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα μέλη της Επιτροπής που καλούνται να διαχειριστούν το νέο πακέτο εκατομμυρίων ευρώ από την κυβέρνηση, ορίστηκαν μόλις την περασμένη εβδομάδα με απόφαση του υπουργού.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Υγείας, το κονδύλι των 18,5 εκατ. ευρώ που εγκρίνεται θα χρηματοδοτήσει σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, «που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορονοϊού COVID-19».

Το αντικείμενο της σύμβασης καταλαμβάνει:

α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

πηγη:https://rosa.gr

 
© Copyright 2011 - 2023 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου