Loading...

Κατηγορίες

Πέμπτη 21 Οκτ 2021
Κυβέρνηση Μητσοτάκη / Αγοράζει νέα τρένα για να τα νοικιάσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κλίκ για μεγέθυνση





 

«Προίκα Μητσοτάκη – Καραμανλή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ» χαρακτηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία την εξαγγελία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή για προμήθεια νέων τρένων και 15ετή παραχώρηση «άγονων» γραμμών».

Πρόκειται για τις εξαγγελίες του Κ. Καραμανλή σχετικά με προμήθεια τρένων υδρογόνου από το Δημόσιο σε μορφή επένδυσης, τα οποία στη συνέχεια θα μπορούν να ενοικιαστούν από τις εταιρείες που κινούνται στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής Χρήστος Γιαννούλης αναφέρουν πως η εξαγγελία Καραμανλή προκαλεί καθώς η κυβέρνηση «επιλέγει να αγοράσει, με χρήματα των φορολογουμένων, νέα τρένα και να τα νοικιάσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ», την ίδια στιγμή που στην εταιρεία έχουν παραχωρηθεί για 15 χρόνια οι άγονες γραμμές.

Όπως επισημαίνουν η πολιτική ακροβασία της Ν.Δ. είναι πρωτοφανής, αφού μέχρι χτες προβλεπόταν η παραχώρηση των δρομολογίων των «άγονων» σιδηροδρομικών γραμμών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 15 χρόνια, με την προϋπόθεση επενδύσεων της εταιρείας σε νέα τρένα. Ενώ από σήμερα, το δημόσιο αναλαμβάνει και την ευθύνη των -αρκετών εκατομμυρίων ευρώ- επενδύσεων.

Ο υπουργός Υποδομών μιλώντας χθες σε συνέδριο της «Καθημερινής», ανακοίνωσε πως στο σχεδιασμό του υπουργείου για τα επόμενα χρόνια είναι και η προμήθεια τρένων υδρογόνου, για την κίνηση των οποίων δεν χρειάζονται ιδιαίτερες μεταβολές στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Πηγές αναφέρουν πως στόχος είναι η αγορά περίπου 10 τρένων υδρογόνου, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Σημειώνεται επίσης ότι στο ζήτημα της προμήθειας των τρένων υδρογόνου είχε αναφερθεί και η μητρική εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλία, πριν μερικές μέρες. Ο Διευθυντής Θυγατρικών Εξωτερικού της εταιρείαςMaurizio Capotorto, ανέφερε πως στη νέα σύμβαση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δημοσίου, προβλέπεται η απόκτηση τρένων υδρογόνου και νέων ηλεκτρικών αμαξοστοιχιών, καθώς η αναβάθμιση σιδηροδρομικών σταθμών, πάντα «σε συνεργασία με την κυβέρνηση».

Αναλυτικά η κοινή δήλωση Νίκου Παππά και Χρήστου Γιαννούλη:

«Προίκα Μητσοτάκη – Καραμανλή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με νέα τρένα και 15ετή παραχώρηση «άγονων» γραμμών»

Η εξαγγελία Καραμανλή για την αγορά τρένων υδρογόνου προκαλεί. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει να αγοράσει, με χρήματα των φορολογουμένων, νέα τρένα και να τα νοικιάσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η δε ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εκτελεί με αυτά τα τρένα δρομολόγια, για τα οποία επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο. Ο φορολογούμενος, λοιπόν, καλείται ΚΑΙ να πληρώσει την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού ΚΑΙ να επιδοτήσει τα δρομολόγια.

Η πολιτική ακροβασία της Ν.Δ. είναι πρωτοφανής, αφού:

  • Μέχρι χτες προβλεπόταν η παραχώρηση των δρομολογίων των «άγονων» σιδηροδρομικών γραμμών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 15 χρόνια, με την προϋπόθεση επενδύσεων της εταιρείας σε νέα τρένα.
  • Ενώ από σήμερα, το δημόσιο αναλαμβάνει και την ευθύνη των -αρκετών εκατομμυρίων ευρώ- επενδύσεων.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, λοιπόν, δίνει «προίκα» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και τα νέα τρένα και την 15ετή εκτέλεση δρομολογίων στις «άγονες» γραμμές.

Όλα «στην υγειά» των κορόιδων. Οι ευθύνες είναι προφανείς, είναι πολλών ειδών και αφορούν πολλούς.

πηγη: https://www.avgi.gr

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου