Ο Χρ.Σπίρτζης πρώην Υπουργός Υποδομών και ο Διονύσης Καλαματιανός βουλευτής Ηλείας ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ εξαπέλυσαν «πυρά» κατά του Πρωθυπουργού και της κυβέρνησης μετά τη σημερινή «φιέστα» όπου εγκαινίασαν εργοτάξιο και κήρυξαν την έναρξη των εργασιών σε τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου.

Όπως σημειώνουν, μεταξύ άλλων, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ «Μετά από σχεδόν 3 χρόνια ξηλώματος, ακύρωσης και διάλυσης, ο Kυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε την Ηλεία για να εγκαινιάσει ξανά τη δήθεν έναρξη εργασιών στο "Πάτρα-Πύργος"».

Αναλυτικά η δήλωση των βουλευτών:

«Εγκαινιάζουν έναρξη έργων που δεν κάνουν ποτέ, όπως το 2013 – 2014, στην Κορίνθου-Πατρών, που απένταξαν το Πάτρα-Πύργος. Με απευθείας ανάθεση, τρία χρόνια καθυστέρηση, πρόσθετο κόστος 114 εκ., χωρίς συνδέσεις των αστικών κέντρων και 500 εκ. πρόσθετο κόστος για τους πολίτες, μέσω διοδίων.

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια ξηλώματος, ακύρωσης και διάλυσης, ο Kυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε την Ηλεία για να εγκαινιάσει ξανά τη δήθεν έναρξη εργασιών στο "Πάτρα-Πύργος", αντί να παραδώσει το έργο.

Όσο και να θέλει ο πρωθυπουργός και τα στελέχη της κυβέρνησής του να θολώσουν τα νερά, να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα και να αποτινάξουν τις τεράστιες ευθύνες τους, οι πολίτες δεν εξαπατώνται. Γνωρίζουν ότι η κυβέρνηση της ΝΔ ναρκοθέτησε το έργο και είναι υπόλογη.

Είναι υπόλογη για τα πάνω από 8 εκ. ευρώ σε αποζημιώσεις στις εργολαβίες που ακυρώθηκαν, ενώ κατασκεύαζαν τον δρόμο, για να κάνει απευθείας ανάθεση και να μην προχωρήσει, με διαφάνεια, σε ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό.

Είναι υπόλογη για τα 25 εκ. που πρόσθετα δίνει σήμερα για την αναβάθμιση του υπάρχοντος οδικού δικτύου (!!!), αντί να παραδώσει τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, καθώς επίσης και για την εκτίναξη του κατασκευαστικού κόστους.

Είναι υπόλογη για το ότι για πολύ καιρό ακόμα, οι πολίτες θα αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τον υφιστάμενο δρόμο-καρμανιόλα και για το αναπτυξιακό τέλμα που επιφέρει η απουσία ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, με αποκλειστική δική της ευθύνη.

Είναι υπόλογη στους πολίτες της Ηλείας γιατί μετά από τρία χρόνια καθυστέρησης και μεθοδεύσεων για να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση, στήνει επικοινωνιακές φιέστες για ένα έργο που δίνει (κατά την πάγια τακτική της) με πρόσθετο κόστος 114 εκ.

Είναι υπόλογη γιατί οι πολίτες, μέσω διοδίων, θα επωμιστούν πρόσθετο κόστος 500 εκ. ευρώ ενώ δεν έχουν προβλεφθεί οι συνδέσεις των αστικών κέντρων με τον αυτοκινητόδρομο.

Αυτή η κυβέρνηση έχει ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση των πολιτών».

πηγη: https://tvxs.gr