Loading...

Κατηγορίες

Σάββατο 25 Μάρ 2023
Τα βρήκαν Γερμανία-Ε.Ε. για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035
Κλίκ για μεγέθυνση

















AP Photo/Martin Meissner


25.03.2023, 13:09
 
 

Η Γερμανία και η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξαν σε συμφωνία για τη διαμάχη που υπήρχε σχετικά με το μέλλον των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η συμφωνία επιτρέπει την ταξινόμηση νέων οχημάτων με τέτοιους κινητήρες ακόμη και μετά το 2035, υπό την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιούν μόνο κλιματικά ουδέτερα καύσιμα.

Με ανάρτησή του στο Twitter, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Φρανς Τίμερμανς ανακοίνωσε ότι υπάρχει «συμφωνία με τη Γερμανία για τη μελλοντική χρήση ηλεκτρονικών καυσίμων στα αυτοκίνητα», ενώ ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Βόλκερ Βίσινγκ, έγραψε στο Twitter ότι άνοιξε ο δρόμος για ταξινόμηση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν μόνο κλιματικά ουδέτερα καύσιμα και μετά το 2035.

Η λήψη απόφασης για την αρχική πρόταση των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με νέα πρότυπα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τα αυτοκίνητα είχε αναβληθεί λόγω της αντίθεσης της Γερμανίας. Η Ε.Ε. ήθελε να απαγορεύσει την πώληση όλων των νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Η Γερμανία είχε ζητήσει εξαίρεση για τα αυτοκίνητα που καίνε ηλεκτρονικά καύσιμα, υποστηρίζοντας ότι τέτοια καύσιμα μπορούν να παραχθούν με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και άνθρακα που απορροφάται από την ατμόσφαιρα, ώστε να μην εκπέμπουν περαιτέρω επικίνδυνα αέρια στην ατμόσφαιρα επηρεάζοντας το κλίμα.

Ο Βόλκερ Βίσινγκ δήλωσε ότι υπάρχει συμφωνία για συγκεκριμένα διαδικαστικά βήματα και ότι ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα έχει γίνει δεσμευτικό. «Θέλουμε να ολοκληρωθεί η διαδικασία μέχρι το φθινόπωρο του 2024», σημείωσε.

Ο Φρανς Τίμερμανς επισήμανε ότι «θα εργαστούμε τώρα για να εγκριθεί το συντομότερο δυνατό ο κανονισμός για τα πρότυπα CO2 για αυτοκίνητα».

Το ζήτημα των μηχανών εσωτερικής καύσης έχει δημιουργήσει και εσωτερική σύγκρουση στη γερμανική κυβέρνηση, καθώς οι Πράσινοι ζητούν πλήρη απαγόρευσή τους, ενώ οι Φιλελεύθεροι Δημοκράτες, στους οποίους ανήκει ο Βίσινγκ, επέμενε στην παράταση χρήσης τους. 

Ενάντια στην πανευρωπαϊκή απαγόρευση των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχουν ταχθεί και οι Χριστιανοδημοκράτες που είναι στην αντιπολίτευση, προειδοποιώντας ότι θα έβλαπτε την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Επίσης, όσοι απορρίπτουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ως επικίνδυνους για το κλίμα, υποστηρίζουν ότι η τεχνολογία ηλεκτρικής μπαταρίας ταιριάζει καλύτερα στα επιβατικά αυτοκίνητα και τα πολύτιμα συνθετικά καύσιμα θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όπου δεν είναι εφικτή καμία άλλη επιλογή, όπως στην αεροπορία.

πηγη: https://www.efsyn.gr

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου