Loading...

Κατηγορίες

Σάββατο 14 Αύγ 2021
Ξαναμπουκώνουν τα ΜΜΕ με δημόσιο χρήμα
Κλίκ για μεγέθυνση

 

 

 

 

 
Ο πνιγμένος απ' τα μαλλιά του πιάνετε, λέει η λαϊκή ρήση και στην προκειμένη περίπτωση η βάρβαρα ταξικά προσανατολισμένη, ασύδοτη, καταστροφική για τον κόσμο της τάξης μας και όπως είδαμε και με την χθεσινή συνέντευξη του πρωθυπουργού, προκλητικότατη σε βαθμό να μας χλευάζει απροκάλυπτα, κυβέρνηση, παίζει τα ρέστα της για να διατηρήσει το μονοπώλιο της κυβερνητικής εξουσίας. 
(Από την στιγμή που δεν υπάρχει ρωμαλέο ταξικό, επαναστατικό κίνημα, η πιο πιθανή εναλλακτική που προβάλλει είναι η συγκυβέρνηση των δυο κομμάτων εξουσίας).

Εκεί αποσκοπεί και το καινούργιο "μπούκωμα" με άλλα 20 εκατομμύρια ευρώ που δίνουν στους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ. Το ερώτημα είναι αν θα έχουν αποτελεσματικότητα αφού η χυδαία φιλοκυβερνητική προπαγάνδα κατάντησε, εντελώς αναξιόπιστα τα περισσότερα καθεστωτικά ΜΜΕ.

Την παρακάτω είδηση την αντιγράφουμε από την ιστοσελίδα τυπολογίες:

Το πακέτο των 20 εκατ. ευρώ, που έλαβε την έγκριση των ευρωπαϊκών θεσμών, απευθύνεται σε εκδοτικές εταιρείες έντυπου Τύπου, περιφερειακά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά πακέτο στήριξης ΜΜΕ, που συμπληρώνει την αδρή χρηματοδότηση των media από την κυβέρνηση του Μητσοτάκη με επιχείρημα την πανδημική κρίση της Covid-19.

Το πρώτο ύψους σχεδόν 44 εκατ. ευρώ, αφορούσε τα διαφημιστικά προγράμματα της «λίστας Πέτσα», της «λίστας Κικίλια» και του υπουργείου Εσωτερικών για την ενημέρωση περί της πανδημικής κρίσης και του εμβολιασμού, που δόθηκαν από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι και σήμερα.

Tο δεύτερο  περιλάμβανε το πλέγμα νομοθετικών ρυθμίσεων προς όφελος των τηλεοπτικών καναλιών, πανελλαδικών και περιφερειακών, όπως η μείωση του ενοικίου στην Digea κατά 50%, η μη πληρωμή της ετήσιας δόσης για τις τηλεοπτικές άδειες, ύψους 21,5 εκατ. ευρώ, η κατάργηση του ειδικού φόρου διαφήμισης 5% και του 1,5% για τον κινηματογράφο από τα περιφερειακά κανάλια.

Το νέο, τρίτο πακέτο  αφορά τη διάθεση 20 εκατ. ευρώ στις εφημερίδες. Η κρατική ενίσχυση στα ΜΜΕ συμπληρώνεται από τη ραγδαία αύξηση στη δαπάνη των επικοινωνιακών προγραμμάτων από τις αρχές του 2020, συνολικού ύψους άνω των 40 εκατ. ευρώ!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή, 13 Αυγούστου 2021 | 6:12 π.μ.

πηγη: http://tsak-giorgis.blogspot.com

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου