Loading...

Κατηγορίες

Δευτέρα 16 Μάι 2016
Σκληρό αλλά σωστό!
Κλίκ για μεγέθυνση

 

 

 

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

 

 

Πως οι εθνικοσοσιαλιστικές-, σοσιαλιστικές- και κρυπτοσταλινικές γερμανικές ακρίδες, δηλαδή οι γερμανοί ληστές, φαλακροκαταβρόχθισαν την Ελλάδα!

 

 

 

Στην γερμανικη ιστορια υπηρχαν εποχες κατα τις οποιες οι Γερμανοι κοιτουσαν υπερηφανα προς τα ανω και θεοποιουσαν την Ελλαδα και τους Ελληνες! Υπηρξαν εποχες κατα τις οποιες οι γερμανοι φιλοσοφοι ονειρευονταν την δημιουργια στο κεντρο της ευρωπης μιας ελληνικης κοινωνιας των εκλεκτων πολιτων. Δεν χρειαζεται παρα να διαβαση καποιος τις δηλωσεις επιφανων γερμανων πολιτικων, καγκελαριων, στραταρχων, στοχαστων, ερευνητων, συγγραφεων και καλλιτεχνων, ως π.χ. τους Richard Wagner, Ulrich Willkern, Wilhelm Müller, Friedrich Nietzsche, Max Plank, Werner Heisenberg, Wilhelm Schubart, Eduard Spranger, Friedrich Schiller, Walter von Brauchitsch, Bruno Schnell, Otto von Bismarck, Karl Jaspers, Johann Wolfgang von Goethe, Hans von Gagern, Friedrich Engels, Richard von Weizsäcker κ.α., για να το διαπιστωση.

 

Εξ’ αναγκης πλεον τιθενται εδω τα εξης ερωτηματα: Τι κοινο μπορουν να εχουν συνηθεις Ακριδες, δηλαδη Ληστες, με τον γερμανικο λαο των «Στοχαστων και Ποιητων»: Εχει ο υπεροχος αυτος λαος τελεσιδικως εξαφανισθει; Υφισταται σημερα ο λαος αυτος αποκλειστικα απο Ακριδες, δηλαδη απο Ληστες; Κατι το απιστευτο ομως!

 

Ο Ζηνων ο Ελεατης της Ιταλιας (490-430 π.Χ.) υπηρξε μαθητης του Παρμενιδη και ενας απο τους πρωτους προσωκρατικους φιλοσοφους (οι προσωκρατικοι διδασκαλοι υηρξαν ταυτοχρονα φυσικοι επιστημονες, ερευνητες, πολιτικοι και φιλοσοφοι!) που εδωσε μια απαντιση στην ερωτιση της σχεσης μεταξυ του Ειναι και της Νοησης. Τα επιχειρηματα – αντινομιες που διετυπωσε ο Ζηνων καλουνται απο την εποχη του να απαντησουν σε πολλα ερωτηματα, ως π.χ.: Πως μπορει να πραγματωθη μια δυναμει απειρη διαιρεση οιουδηποτε εκτατου εντος πεπερασμενου χρονου; Ειναι δυνατον ενα διαστατο αντικειμενο να αποτελειται απο αδιαστατες οντοτητες; Πως συμβαινει, μια τροχια καποιου βελους για παραδειγμα, που λαμβανει χωρα σε χρονο, να αποτελειται απο τις εκαστοτε θεσεις του κινουμενου σωματος, και στην περιπτωση αυτη σε τι διαφερει η ανα πασα στιγμη κατασταση κινησης απο την αντιστοιχη κατασταση ακινησιας;

 

Πως συμβαινει δηλαδη, μια συνεχης κινηση να αποτελειται απο στοιχειωδεις καταστασεις ακινησιας, και τι ειναι αυτο που μεταμορφωνει και μετασχηματιζει τις στοιχειωδεις αυτες καταστασεις ακινησιας σε στοιχειωδεις οντοτητες κινησεως; Τα επιχειρηματα – αντινομιες που διετυπωσε ο Ζηνων εχουν ηλικια 2.500 χρονων και η αξια αυτων ειναι απεριοριστη. Οι περιφημες αυτες θεωρησεις της πραγματικοτητας, που απο την αρχαιοτητα απασχολησαν και εως σημερα απασχολουν τους μαθηματικους και φιλοσοφους, για τα ερωτηματικα που εγειρονται απο αυτες, σε οτι αφορα την ορθοτητα με την οποια η Τυπικη Λογικη αντιλαμβανεται τα αντικειμενικα γεγονοτα.

 

Η Νοηση και το Ειναι ειναι ταυτοσημα, και οτι το Ειναι υπαρχει προ της Νοησης. Ηρθε η ωρα για την πολιτικη και οικονομικη Ελιτ της Γερμανιας να σταθη προ της πραγματικοτητας. Η Ελιτ αυτη, παρ’ ολη την οικονομικη της ισχυ, οπως εδιξε και το προσφατο το παρελθον, ειναι τελειως ακαταλληλη για εναν ηγεμονικο ρολο στην Ευρωπη. Η Γερμανια ποτε στην Ιστορια της δεν εδειξε ιδιαιτερα μεγαλες πολιτικες ικανοτητες οπως και δεν δειχνει και σημερα, για να ισοσκελιση τα διαφορετικα συμφεροντα μεταξυ των βορειων και νοτιων και μεταξυ των δυτικων και ανατολικων ευρωπαιων. Το προβλημα αυτο δεν λυνεται με εκβιαστικες και ηγεμονικες αποφασεις, δηλαδη με την καραμελα και το μαστιγιο και απαιτει πολυπλοκες και ευελεκτες κινησεις κατανοησης σε ολα τα πεδια των αντιπαραθεσεων. Για τετοιες κινησεις οι Γερμανοι ειναι τελειως ακαταλληλοι.

 

Η γερμανικη Ελιτ συνεπως θα ζημειωσει περισσοτερο απ’ οτι θα κερδισει εαν ολοκληρωθει η ιδεα της Ευρωπης των Πατριδων. Ακομη και η σημερινη αντιπαραθεση της γερμανικης Ελιτ με τον προεδρο της τουρκικης δημοκρατιας κ. Recep Tayyip Erdogan, για το το μεταναστευτικο προβλημα και αυτο της βιζας, με την ελληνικη πολιτικη ηγεσια για το προβλημα του κατοχικου δανειου και των πολεμικων αποζημιωσεων, με το προβλημα της οικονομικης κρισης της Ελλαδος και αποσιωπιση των πραγματικων στοχων των κερδοσκοπων στον γερμανικο λαο, με τον αποπροσανατολισμο του γερμανικου λαου δια μεσω των διαβρωμενων γραπτων και ηλεκτρονικων ΜΜΕ σχετικα με τους ληστες των ελληνικων υποδομων κ.α. πολλα, δειχνει την ανικανοτητα της γερμανικης πολιτικης ελιτ.

 

Ειδικα η ετσι ονομασθεισα «Σωτηρια της Ελλαδος με σωσιβια σωτηριας απο μολυβδο», δηλαδη με τις συμβασιακες συμβασεις ‘η Μνημονια Ι, ΙΙ και ΙΙΙ αποτελει μια μανουβρα απατης των γερμανικων Ακριδων, δηλαδη Ληστων, σε βαρος του ελληνικου αλλα και του γερμανικου λαου. Τα δισεκατομμυρια ευρω που εισερευσαν μετα το 2009 στην Ελλαδα δεν χρησιμοποιηθηκαν για την σωτηρια της ελληνικης οικονομιας και κατ’ επεκταση του ελληνικου λαου, αλλα αποκλειστικα για την σωτηρια των τραπεζων. Απο τα 215,9 δισεκατομμυρια ευρω στα πλαισια των δανειακων συμβασεων ‘η Μνημονιων Ι και ΙΙ ερευσαν μονο 9,7 δισεκατομμυρια ευρω στον οικονομικο προ’υ’πολογισμο της ελληνικης οικονομιας. Αυτοι που πραγματι οφελειθησαν απο την μανουβρα αυτη απατης ηταν οι γερμανικες Ακριδες, δηλαδη οι Ληστες των γερμανικων τραπεζων, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ. Σημερα με το Μνημονιο ΙΙΙ προκειται ν;α ληστευτουν απο τους ιδιους κυκλους αλλα 86 δισεκατομμυρια ευρω σε βαρος των φορολογουμενων πολιτων ολων των χωρων μελων της Ε.Ε. και της Ελλαδος βεβαιως.

 

Οι επιδρομες των γερμανικων Ακριδων, δηλαδη των Ληστων εναντιον της Ελλαδος ελαβαν χωρα σε τεσσερες φασεις:

 

Φαση Ι

 

Κατα την διαρκεια κατασκευης της σιδηροδρομικης γραμμης Βερολινου-Βαγδατης.

 

Εως την ιδρυση του γερμανικου Ρα’ι’χ το 1871 δεν υφιστατο μια κοινη πολιτικη στις επαρχιες αυτου. Ο πρωτος γερμανος καγκελαριος του γερμανικου Ρα’ι’χ Otto von Bismarck στοχευσε πρωταρχικα στην σταθεροποιηση του νεανικου Ρα’ι’χ εντος των διεθνων δομων ισχυος. Της ιδρυσης του Ρα’ι’χ προηγηθηκεν ο γερμανογαλλικος πολεμος του 1870/71. Ενα χρονο προ της αρχης του πολεμου αυτου, το 1869, εγκαινιασθηκε η διωρυγα του Σουεζ, την οποιαν ανοιξαν οι Γαλλοι και η οποια εδωσε στην Γαλλια μια ιδιαιτερα στρατηγικη θεση στην περιοχη της Εγγυς- και Μεσης Ανατολης. Η Μεσογειος θαλασσα μετατραπηκε σε μια διελευσιμη θαλασσα ενω σημανε η εποχη της παγκοσμιας επικοινωνιας κατα την οποια ακομη και ο στολος της τοτε μεγαλης δυναμης Μεγαλη Βρεταννια πληρωνε εισητηρια στην Γαλλια για την διευλεση αυτου μεσω της διωρυγας. Με την Ανατολη στα πλαισια της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας, ο πρωτος καγκελαριους του γερμανικου Ρα’ι’χ ηρθε σε επαφη ως «εντιμος Μεσιτης» προτου αθελητα απεφασισει κατα την διαρκεια του Κογκρεσου του Βερολινου το 1878, στο οποιο καταγινονταν οι τοτε μεγαλες δυναμεις για την νεα ταξη πραγματων στα Βαλκανια, για μια απευθειας προσβαση στην Μεσογειο θαλασσα.

 

Η Ρωσια, η Μεγαλη Βρεταννια και η Γαλλια ενδιαφερονταν ξαφνικα για περιοχες που υπαγονταν μεχρι τοτε στην δικαιοδοσια της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας, ενω η Γερμανια στην φαση αυτη παρεμεινε αδρανης σε οτι αφορουσε ιμπεριαλιστικες εδαφικες απαιτησεις.

 

Αυτο ισχυεν για τον καγκελαριο Otto von Bismarck, οχι ομως και για τον Κα’ι’σερ του γερμανικου Ρα’ι’χ Wilhelm II, για τον οποιον ο γερμανικος χωρος ηταν πολυ μικρος και ηθελε να συμετασχη στο παγκοσμιο παιχνιδι ισχυος. Αναγκαστικα εφερε αυτος την Γερμανια σε αντιπαραθεση με την Μεγαλη Βρεταννια, Γαλλια και Ρωσια. Το ετος 1888 ηταν ενα μεγαλης σημασιας ετος για την Οθωμανικη Αυτοκρατορια. Στο ετος αυτο εκλεισε και το τελευταιο κενο στην σιδηροδρομικη γραμμη των βαλκανικων επαρχιων της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας με την Κωνσταντινουπολη. Απο το 1888 συνδεθηκε η Οθωμανικη Αυτοκρατορια με την Ευρωπη. Ο κατασκευαστης της σιδηροδρομικης γραμμης Κωνσταντνουπολης-Βοσνιας, ο βαρωνος Moritz von Hirsch, πουλησε το 1888 τις μετοχες συμμετοχης του στην σιδηροδρομικη γραμμης της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας, στον προεδρο του διοικητικου συμβολιου της Γερμανικης Τραπεζας κ. Georg Siemens. Αυτο ηταν και το σημα εκινησης για την αποκτηση εποφασιστικης επιρροης του γερμανικου Ρα’ι’χ προς την Οθωμανικη Αυτοκρατορια και την οθωμανικη Εγγυς- και Μεση Ανατολη.

 

Την 04.10.1888 ελαβεν ο γερμανος τραπεζιτης Alfred von Kaulla απο την Οθωμανικη Αυτοκρατορια την παραχωρηση για την κατασκευη και λειτουργια της σιδηροδρομικης γραμμης Κωνσταντινουπολης-Αγκυρας και την δικαιοδοσια εκμεταλλευσης κοιτασματων πρωτων υλων σε ενα πλατος 20 χιλιομετρων απο καθε πλευρα, δηλαδη σε συνολικο πλατος 40 χιλιομετρων κατα μηκος της γραμμης αυτης. Στην φαση αυτη προετοιμασθηκαν και τα σχεδια της επεκτασης της σιδηροδρομικς γραμμης προς την Βαγδατη και δη προτου γινει το 1890 γνωστο, οτι οι περιοχες περιξ της μεσοποταμικης Μουσουλης ειναι ελπιδοφορες περιοχες για εντοπισμο κοιτασματων πετρελαιου.

 

Τετοια σχεδια προετοιμασε ο μηχανικος κατασκευης των σιδηροδρομικων γραμμων Wilhelm Pressel ηδη στις αρχες του 1870. Μοσουλη ονομαζεται στην αραβικη γλωσσα «Σταθμος, στον οποιο καποιος κατεληξε».

 

Τον Μαρτιο του ετους 1890 ο Κα’ι’σερ Wilhelm II εκτοπισε απο την Καγκελαρια τον Otto von Bismarck και αρχισε να αναμιγνυεται στις δικαιοδοσιες της εξωτερικης πολιτικης και στην πολιτικη της Ανατολης. Ενισχυσε τις σχσεις του με τον Σουλτανο της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας Abdühlhamid II και αμελησε πολυ τα υπαρχοντα γαλλικα, ρωσικα και βρεταννικα συμφεροντα στην περιοχη.

 

Οι εργασιες στην ολοκληρωση της σιδηροδρομικης γραμμης της Μικρας Ασιας προχωρουσαν γρηγορα. Ηδη το 1892/93 αρχισε η λειτουργια της σιδηροδρομικης γραμμης Κωνσταντινουπολη-Αγκυρα. Τον Ιουλιο του 1896 ολοκληρωθηκε και η παραπλευρος γραμμη προς την Κονια. Τα παλαια σχεδια του Pressel για την επεκταση της σιδηροδρομικης γραμμης προς την Βαγδατη και απο εκει προς την Βαστρα απεκτησαν ιδιαιτερο ενδιαφερον και στηριζονταν απο κυκλους της γερμανικης οικονομιας, πολιτικης και του γερμανικου τραπεζικου συστηματος.

 

Η Οθωμανικη Αυτοκρατορια ομως ειχε ακομη ενδιασμους για τις σχετικες παραχωρησεις στους Γερμανους. Παρ’ ολα αυτα την 24.12.1899 υπεγραφει μεταξυ της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας και της Γερμανιας η παραχωρηση εκλτελεσης της επεκτασης της σιδηροδρομικης γραμμης απο το σημειο της Κονιας προς την Βαγδατη δια της οροσειρας Ταυρους προς την Μεσοποταμιαν. Με την ευκαιρια αυτη περαν απο την σιδηροδρομικη γραμμη, οι διαπραγματευσεις επεκταθηκαν και στην δικαιοδοσια του πλατους των 40 χιλιομετρων κατα το μηκος της επεκτασης της γραμμης αυτης, και συμπληρωματικες παραχωρησεις στην Μεσοποταμια για τον εντοπισμο και εκμεταλλευση κοιτασματων πετρελαιου οπως προεβλεψεν και το αρθρο 23 της συμφωνιας του 1903. Με τον τροπο αυτο απεφασισθει και για την τυχη των εκ της αρχαιοτητας υπαρχοντων ελληνικων και αρμενικων χωριων και πολιτειων κατα μηκος της σιδηροδρομικης γραμμης,

 

Η περιοχη των 40 χιλιομετρων πλατος κατα μηκος της σιδηροδρομικης γραμμης μετατραπηκε σε ενα απεραντο νεκροταφειο. Τα χωρια και οι πολεις κατεστραφησαν, σχολεια εκλεισαν, βιβλιοθηκες διαρπαχθηκαν, κτηματα κατεληφθηκαν, σπιτια ληστευθηκαν, Ελληνιδες και Ελληνοπαιδα πουληθηκαν στα σκλαβοπαζαρα, γεροντισες και γεροντες πεθαναν στους δρομους απο την πεινα και απο τις φρικιαστικες κακουχιες. Και ολα αυτα τα κακουργηματα ελαβαν χωρα απο την στιγμη που η Οθωμανικη Αυτοκρατορια Γερμανοκρατουνταν στρατιωτικα και πολιτικα Οι Γερμανοι οχι μονο δεν συνεστησαν στους Οθωμανους ηπιωτερα μετρα και λιγωτερη βια, αλλ’ αντιθετα ενισχυσαν την βαρβαροτητα.

 

Το ετος 1902 ολοκληρωθηκε η κατασκευη της σιδηροδρομικης γραμμης Βερολινο-Βαγδατη. Το Βιβλιο του Dr. Kerker με τον τιτλο «Μικρα Ασια, εποικιστη περιοχη των Γερμανων, Βερολινο 1867» και του Μιχαηλ Ροδα με τιτλο «Πως η Γερμανια κατεστρεψε τον Ελληνισμο της Τουρκιας, Αθηνα (Ανατυπωση) 1978» μας πληροφορουν για τα δρωμενα της εποχης αυτης.

 

Απο το 1870 και εντευθεν ο Γερμανικος πληθυσμος βρισκονταν σε αδιακοπη εκστρατεια προς την Ανατολη. Εκατομμυρια Γερμανων με μια μυστικη εντολη κινουντα εποικιστικα προς ολες τις κατευθυνσεις. Το δικτυο της γερμανικης προπαγανδας εξαπλωνεται σε ολη την επικρατεια της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας, ενω η «αρπαγη», η περιφημη «Beute» (ιδιαιτερο γερμανικο χαρακτηριστικο) των εταιρειων της Μεγαλης Βρεταννιας και της Γαλλιας και των Ελληνικων περιουσιων εξελισεται ραγδαια.

 

Τα Ελληνικα καταστηματα σε ολη την επικρατεια της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας καταληγουν σε Γερμανικα χερια. Η Τραπεζα Γερμανιας (Deutsche Bank) ανοιξε τα χρηματοκιβωτια της στους Γερμανους εποικους για να αγορασουν οσο-οσο τα καταστηματα των Ελληνων που αναγκαστικα τα ξεπωλουσαν .Οσοι απο τους Ελληνες δεν ηταν διατεθειμενοι να τα πωλησουν καταφευγαν σε Γερμανους εμπορους ‘η εποικους προς τους οποιους προτειναν συνεταιρισμον, με μονο κεφαλαιον εκ μερους των Γερμανων να χρησιμοποιουν τα ονοματα τους. Κατ’ αυτον τον τροπον οι Γερμαμοι εποικοι εγιναν κατοχοι χιλιαδων Ελληνικων καταστηματων. Τα ονοματα π.χ. Παπαδοπουλος, Ιωαννιδης, Αλεξανδροπουλος αντικαθιστανται με τα Καρολος Φανκλα’ι’ντ, Ερρικος Φριτς, Γουλιελμος Χολβενστα’ι’ν κλπ. Οι Νεοτουκοι εσφαξαν και ληστευσαν τους Ελληνες και τους Αρμενους στα χωρια και τις μικροπολεις, ενω οι δε Γερμανοι και οι Αυστριακοι αρπαξαν τα καταστηματα των Ελληνων και Αρμενιων με τον ποιο βρωμερο αλλα τροπο.

 

Εμποδιο στα γερμανικα σχεδια συνεπως ηταν ο Ελληνισμος και ο Αρμενισμος της Μικρας Ασιας οι οποιοι δια του Γερμανισμου και Τουρκισμου με τα γνωστα ολοκαυτωματα εκριζωθηκαν. Ταχυτατα υδρυθηκαν καθαρως Γερμανικες, πολεις και χωρια και κατοικηθηκαν απο Γερμανους μεταναστες. Ετσι η Οθωμανικη Αυτοκρατορια, προς καταπληξη και τρομο και αυτων των ιδιων των Οθωμανων αλλα και των Αρμενιων και των Ελληνων, καταπλημμυρησαν την Οθωμανικη Αυτοκρατορια.

 

Μετα την πτωση του Σουλτανου Abdühlhamid II (1908) και την αναλυψη της εξουσιας απο τους Νεοτουρκους υπο την καθοδηγηση του Γερμανου στρατηγου Liman von Sanders εδολοφονηθηκαν 1,5 εκατομμυρια Αρμενιοι και περιπου 500.000 Ελληνες.

 

Ουδεις απο τις γερμανικες Ακριδες ‘η Ληστες ‘η Εγκληματιες εχει τιμωρηθει ποτε ‘η εχει κατι πληρωση για αποζημειωση των «αρπαγων». Ακομη και ο τελευταιος Σουλτανος της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας δεν κατανοησεν ποιας πνευματικης προελευσης ηταν οι Γερμανοι συμμαχοι του. Απο την μια πλευρα εμφανιζονταν ως συμμαχοι απο την αλλη ομως παραμονευαν την πτωση και την κατακτηση της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας για να την χρησιμοποιησουν ως χωρο του Γερμανικου εποικισμου στην Ανατολη. Ο νυν προεδρος της Τουρκιας κ. Recep Tayyip Erdogan, σε αντιθεση με την δηθεν πολιτικη ελιτ της Ελλαδος, ειναι ενας εξυπνος πολιτικος, που κατενοησε των διπλοπροσωπο παιχνιδι και την αρπακτηκοτητα των Γερμανων….

 

Φαση ΙΙ

 

Πρωτος Παγκοσμιος Πολεμος

 

Η σημερινη πολη Μοσουλη στο βορειο Ιρακ με ανω του ενος εκατομμυριου πληθυσμου ηταν στις αρχες του 20. μ.Χ. αιωνα ενας απο τους περισσοτερους της υπο κατασκευην σιδηροδρομικης γραμμης Βερολινο-Βαγδατη σταθμους. Στην περιοχη αυτη βρισκονταν η πρωτευουσα των Ασσυριων Ninive και οι γνωστες πηγες ασφαλτου και ναφθας απο την αρχαιοτητα. Στην δε περιοχη Baba Gurgur περιπου 150 χιλιομετρα νοτιοανατολικα ευρισκομενη πολη Kirkut ρεει εδω και χιλιετιες απο εκατονταδες τρυπες αναφλεγομενο φυσικο αεριο.

 

Στις αρχες του 1908 και σε αποσταση λιγοτερη απο 100 χιλιομετρα περαν απο τα συνορα του Ιρακ, στην Περσια, εντοπισεν μια βρεταννικη εταιρεια πετρελαιου ενα μεγαλο κοιτασμα πετρελαιου και απεγκλοβησε την Μεγαλη Βρεταννια απο την εξαρτηση της απο τις εταιρειες πετρελαιου των ΗΠΑ. Ο εντοπισμος αυτος στην περιοχη της αρχαιας Μεσοποταμιας ξυπνησε το ενδιαφερον των σε ανταγωνισμο ευρισκομενων μεγαλων δυναμεων για την περιοχη. Στην ουσια το ενδιαφερον αυτο ηταν πολυδιαστατο. Την εποχη εκεινη προετοιμαζονταν το εδαφος για την εκρηξη του Πρωτου Παγκοσμιου Πολεμου.

 

Ο εφιαλτης της περιφημης γερμανικης σιδηροδρομικης γραμμης Βερολινο-Βαγδατης δεν αφηνε ησυχους να κοιμηθουν τους πολιτικους εποικισμου της Μεγαλης Βρεταννιας για τους πιθανους κινδυνους αποκοπης της μεγαλης αυτης δυναμης απο τις αποικιες της στην Ινδια, στην Απω Ανατολη, Αυστραλια και Ασια…Οι πυροβολισμοι στο Σαραγεβο της Βοσνιας ηταν μονο ο σπινθηρας για να εκραγη η μεγαλη πυριδαταποθηκη….Η Μεγαλη Βρεταννια δεν ηταν διατεθειμενη να παραχωρηση στην Γερμανια τον ελεγχο του Περσικου Κολπου, ο οποιος θα την αναγκαζε να παραχωρηση ακομη και λιμανια του στολου της. Απο την αρχη της κατασκευης της σιδηροδρομικης γραμμης Βερολινο-Βαγδατη η οικονομικη και πολιτικη επιρροη της Γερμανιας προς την Οθωμανικη Αυτοκρατορια ειχε αυξηθει πολυ επικινδυνα. Η Μεγαλη Βρεταννια ηθελε παση θυσια να μειωση αισθητα την επιρροη αυτη. Οταν επεσαν οι πυροβολισμοι στο Σαραγεβο η σιδηροδρομικη γραμμη Βερολινο-Βαγδατη δεν ειχε φθασει ακομη στην Μουσουλη. Και στο τελος του Πρωτου Παγκοσμιου Πολεμου το 1919 δεν υπηρχε πλεον η Οθωμανικη Αυτοκρατορια!

 

Ο κυριος γερμανικος πολεμικος στοχος του Πρωτου Παγκοσμιου Πολεμου, δηλαδη η Εγγυς- και Μεση Ανατολη με τα κοιτασματα πετρελαιου της Μεσοποταμιας, δεν επιτευχθει. Βασει του αρθρου 299 της Συνθηκης των Βερσαλλιων ακυρωθηκε η συμφωνια της Γερμανιας με την τουρκικη εταιρεια πετρελαιων (TPC). Η κατα 25 % συμμετοχη της Τραπεζας Γερμανιας στην TPC στην εκμεταλλευση των κοιτασματων πετρελαιου της Μεσοποταμιας περασε στα χερια των συμμαχων και μετα με την συμφωνια πετρελαιου του San Remo το 1920 στα χερια της Γαλλιας. Με το τελος του Πρωτου Παγκοσμιου Πολεμου και την συμφωνια ειρηνης των Βερσαλλιων (28.06.1919) μεταξυ των συμμαχων και της Γερμανιας υποχρεωθηκε η Γερμανια σε πολεμικες αποζημειωσεις υψους 132 δισεκατομμυριων Μαρκων, δηλαδη σε 32,5 δισεκατομμυρια δολαρια των ΗΠΑ εκ των οποιων 0,40 % ‘η 528 εκατομμυρια Μαρκα για την Ελλαδα.

 

Κατα το περιφημο σχεδιο Jung του ετους 1929 τα χρηματα αυτα οφειλαν να πληρωθουν στην χρονικη περιοδο 1929-1032. Μεχρι σημερα οι «γερμανικες Ακριδες ‘η Ληστες» δεν εχουν πληρωσει στην Ελλαδα τιποτε….

 

Φαση ΙΙΙ

 

Δευτερος Παγκοσμιος Πολεμος

 

Κατα την διαρκεια του Δευτερου Παγκοσμιου Πολεμου η Ελλαδα ειχε απωλειες απο τις γερμανικες Ακριδες ‘η Ληστες των δυναμεων κατοχης, περαν των στρατιωτων στα πολεμικα μετωπα, 130.000 νεκρων πολιτων και πανω απο 300.000 Ελληνων ολων των κατηγοριων απο την πεινα και το κρυο τον χειμωνα 1942/43, διοτι οι Ακριδες του κατοχικου στρατευματος κατασχεσαν τα προ’ι’οντα τροφης και θερμανσης. Κατα την αποχωρησην τους τα στρατευματα κατοχης αφησαν καμενην γη καταστρεφοντας συστηματικα ολες τις υποδομες. Το μεγεθος των καταστροφων φαινεται απο τα εξης στοιχεια:

 

409.000 καταστραφεφεισες οικοδομες (23 % της χωρας).

2.000 χιλιομετρα καταστραφεντων σιδηροδρομικων γραμμων

6.494 καταστραφεντα βαγονια τραινων.

Καταστραφεντες σταθμοι σιδηροδρομικων σταθμων (60 %)

Καταστραφεντες τηλεφωνηκα- και τηλεγραφικα συστηματα (70 %)

Καταστραφεντες λιμενικες εγκαταστασεις κατα την υποχωρηση (100 %)

Καταστροφη της διωρυγας της Κορινθου κατα την υποχωρηση (100 %)

Καταστραφεντα 11.658 οχηματα ολων των τυπων

Καταστραφεντες 1.407.821 ακαθαριστοι τονοι (κοροι) της εμπορικης ναυτηλιας.

Δαπανες κατοχης στα στρατευματα κατοχης; 87.811.216.671.480,00 Δραχμες

Εξαναγκαστικο δανειο στο στρατευμα κατοχης: 1.530.190.356.165.819,00 Δραχμες. Λεηλατηθεντες αρχαιολογικες ανασκαφες και μουσεια ανυπολογιστου αξιας βρισκονται σημερα στα γερμανικα μουσεια.

 

Φαση IV

 

Οι γερμανικες Ακριδες, δηλαδη Ληστες της σημερινης εποχης

 

Μετα το 1945 υποσχονταν οι γερμανικες Ακριδες τους λεηλατηθεντας Ελληνας οτι μετα την επανενωση της Γερμανιας θα εξετασθουν οι δικαιες απαιτησεις τους για πολεμικες αποζημειωσεις και για το κατοχικο δανειο. Οταν ομως με την συμφωνια Δυο-συν-Τεσσερα το 1990 επιτευχθει η γερμανικη επανενωση με τις κατοχικες δυναμεις της Γερμανιας, αρνηθηκε η Γερμανια προ την Ελλαδα την εκπληρωση των υποχρεωσεων της.

 

Σκοπημα οι γερμανικες Ακριδες δεν αναγνωριζουν την ως ανω συμφωνια ως συμφωνια ειρηνης για να μην πληρωσουν αποζημειωσεις. Αρνουνται επισης να αποζημειωσουν και τους εναπομειναντες απο τους 50.000 Εβραιους της Θεσσαλονικης που πρωτα τους καταληστευσαν και μετα τους μετεφεραν και εξοντωσαν στο Αουσβιτς της Πολωνιας.. Ξεχνουν επισης οι γερμανικες Ακριδες οτι οι λεηλασιες και οι κατασχεσεις τους στην Θεσσαλονικη εγιναν απο τον κατοχικο γερμανικο στρατο και τα κλεψιμε’ι’κα μεταφερθηκαν με κρατικες μεταφορικες εταιρειες στην Γερμανια. Η ανθρωποτητα εχει συνεπως να κανη με της χειριστης μορφης κλεπτας και απατεωνας.

 

Εδω τιθεται αυτοματα και το ερωτημα, ποιο νοημα εχει η συνεργασια με τεοιους ανθρωπους, εταιρειες, τραπεζες, κυβερνησεις κ.α. εντος της Ε.Ε., που δεν εχουν καμια ιδεα απο Αρετες, Αξιες, Αρχες και Ιδανικα και πασχουν απο ψυχοπαθεια;

 

Με τον νομο αρ. 4178/1961 της Βοννης για «Αποζημειωσεις Ελληνων πολιτων που εκδιωχθηκαν απο τους Εθνικοσοσιαλιστες» διατεθηκαν απο την Γερμανια 115 εκατομμυρια μαρκα. Η συμφωνια ομως αυτη δεν εχει απολυτως καμια σχεση με τις πολεμικες καταστροφες και το κατοχικο δανειο. Απο το 2009 η Ελλας βρισκεται κατω απο το ματι του κυκλωνα των Ακριδων, δηλαδη Ληστων της Γερμανιας. Η εγκληματικη γερμανικη εταιρεια ΣΗΜΕΝΣ ειναι αυτη που λαδωσε ολοκληρο το Ελληνικο Κοινοβουλιο, ενω μια σειρα απο αλλες προσεφεραν και πουλησαν ελαττωματικα προ’ι’οντα, ως υποβρυχια που κλεινουν προς μια πλευρα και σιδηροδρομικα βαγονια που δεν τεριαζουν στις γραμμες του σιδηροδρομικου δικτυου της Ελλαδος και πολλες αλλες αθλιοτητες. Οι εταιρειες αυτες με ανηθικους τροπους ανοιξαν τις πορτες των δημοσιων επιχειρησεων με τους δωσιλογους τους, που προηγουμενως τοποθετησαν και προωθησαν σε θεσεις κλειδια, συμπεριφεροντας ετσι σαν να ειναι η Ελλαδα ενα προτεκτορατο οπως παλαιοτερα ηταν η Ναμιμβια της Αφρικης.

 

Με την μεθοδο αυτη η Γερμανια σημερα ελεγχει ολες σχεδον τις ελληνικες υποδομες, δρομους, αεροδρομια, λιμανια, ενεργεια, τουρισμο, ποσιμο νερο κ.α. Με τις γερμανικες εταιρειες Πρακτικερ, Αλντι, Μεντια Μαρκτ, Σατουρν, Μακρο κ.α. προσφερονται στην Ελλαδα προ’ι’οντα ακριβωτερα απ’ οτι στην Γερμανια.

 

Εκ των ως ανω προκυπτει οτι μονο τρεις δρομοι υπαρχουν για την σωτηρια της Ελλαδος:

 

Στρατιωτικο πραξικοπημα με εκτελεση ολων των δωσιλογων πασης κομματικης αποχρωσης, που ευθυνονται για την σημερινη τραγικη

 

κατασταση της πατριδας μας,

 

GRΕXIT με ταυτοχρονη καθιερωση της Νεας Δραχμης σε μις σχεση με το Ευρω, 1 Νεα Δραχμη = 1 Ευρω και εθνικοποιηση κατα 100 % της Ελληνιθκης Κεντρικης Τραπεζας.

 

Στρατηγικοι σχεδιασμοι για μια εγκαταλειψη της Ε.Ε.

 

Αλλως η Ελλας θα παραμεινει εσαει ενα προτεκτορατο των γερμανικων Ακριδων, δηλαδη των Ληστων. Κατι τετοιο ομως δεν της αξιζει….διοτι υπερεχει κατα πολυ απο τους Ληστες αυτους!

 

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou

Bleibergweg 114, D-40885 Ratingen

Tel.+Fax: 0049 2102 32513

E-Mail: chaziteo@t-online.de

15.05.2016

 

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου