Γιώργος Λακόπουλος
27/10/2020, 07:48
 

 

Ο ξάδελφος Καραμανλής όταν μπήκε στη Βουλή έπεισε κάποιους να διακινούν ότι προαλείφεται για τα ψηλά. Δεν κράτησε ούτε δυο μήνες.

Αναφέρεται από πολλούς ως χειρότερος υπουργός του Μητσοτάκη. Πιο κάτω και από τον Θεοχάρη, ή τον Μηταράκη. Αλλά δεν δείχνει να έχει επίγνωση και αυτο- επιβαρύνεται. Όπως τότε που έσπευδε στα συλλαλητήρια για τις  Πρέσπες, συνοδευόμενος από τον… πατέρα του. Μην και δεν καταλάβει κανείς ότι είναι γόνος.

Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είναι μόνο κατ’ όνομα Καραμανλής και κατά τον τίτλο υπουργός Δημοσίων Έργων. Για το πρώτο χωριό που φαίνεται, αλλά δικό του πρόβλημα.

Το δεύτερο έχει ενδιαφέρον: Οι αποφάσεις για τα δημόσια έργα έχουν φύγει από τα χέρια του. Λαμβάνονται από μια Επιτροπή που εδρεύει στο Μέγαρο Μαξίμου με ουσιώδεις αρμοδιότητες- που έχασε ο ίδιος.

Αυτός απλώς κάνει βάρδια σαν δεκανέας υπηρεσίας. Απέναντί του ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς, φαίνεται ότι βρήκε θύμα για να πάρει πάλι τα πάνω του.

Στη συζήτηση της πρότασης μομφής ο Καραμανλής του Αχ. έδειξε να μην γνωρίζει στοιχειώδη πράγματα της υποτιθέμενης αρμοδιότητας του. Δηλαδή ό,τι απέμεινε στο χαρτοφυλάκιο του.  Για την ακρίβεια τι συμβαίνει στις δημόσιες συγκοινωνίες.

Έτσι είπε ότι … «το 95% των δρομολογίων των λεωφορείων στην Αθήνα έχουν χωρητικότητα κάτω του 65%». 

Προφανώς οι επιβάτες παίρνουν το υπόλοιπο 5% και εκεί τους βρίσκουν παστωμένους σαν σαρδέλες τα ΜΜΕ και τους φωτογραφίζουν.

Μόλις την προηγουμένη ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας είχε καταθέσει ντοκουμέντα. Αλλά δεν χρειάζονται. Όποιος έχει μάτια βλέπει.

Ο ίδιος δεν έχει. Το διαπίστωσαν οι βουλευτές της ΝΔ που τραβούσαν τα μαλλιά τους στους διαδρόμους:  δεν μπαίνει που δεν μπαίνει σε λεωφορείο,  δεν κάνει μια έτσι στο κουρτινάκι του αυτού αυτοκίνητου να δει τι γίνεται;

Ο ξάδελφος Καραμανλής όταν μπήκε στη Βουλή έπεισε κάποιους να διακινούν ότι προαλείφεται για τα ψηλά. Δεν κράτησε ούτε δυο μήνες. Και αν ο Μητσοτάκης τον έκανε υπουργό, συνέβη γι’ αυτό που ακολούθησε: αυτός να έχει το όνομα και το Γραφείο του τη χάρη.

Ενδεχομένως ως Καραμανλής θα έπρεπε να εκλάβει την περιθωριοποίησή του ως μείωση και να παραιτηθεί. Αλλά όπως δεν έγινε ποτέ ο πατέρας του σπουδαίος πολιτικός δεν πρόκειται να γίνει και ο ίδιος.

Τους λόγους τους εκθέτει συχνά ο ίδιος στη Βουλή. Το έκανε και τώρα με τα  λεωφορεία χωρίς συνωστισμό.

Μάλλον του είναι αδιανόητο να φανταστεί ότι σε ένα διαμέρισμα στο Περιστέρι, όπου έφτασε κάποιος με το λεωφορείο της γραμμής θα σπάσει την τηλεόραση ακούγοντας τον να το λέει ότι ταξίδεψε άνετα και ασφαλής.

Αν όχι ήταν άτυχος και έπεσε στο… 5% των λεωφορείων που έχει πρόβλημα.

Κακά τα ψέματα. Πολιτικοί του χρυσού κλουβιού μπορούν εύκολα να παραχθούν και σήμερα. Αλλά, αν δε τόχουν, δεν θα βγουν ποτέ από εκεί. Και αν τους βάλουν να κυβερνήσουν κανονικούς ανθρώπους, αχ και βαχ.

Πηγή: anoixtoparathyro.gr