Loading...

Κατηγορίες

Κυριακή 25 Φεβ 2024
Σε απεργία οι ταξιτζήδες στις 27 και 28 Φεβρουαρίου
Κλίκ για μεγέθυνση
Το συνδικάτο των ταξιτζήδων, ΣΑΤΑ, διεκδικεί σειρά αιτημάτων και προχωρά σε διήμερη απεργία.

Δεν θα κυκλοφορήσουν τα ταξί στους δρόμους της Αθήνας στις 27 και 28 Φεβρουαρίου.

Το συνδικάτο αυτοκινητιστών Αττικής (ΣΑΤΑ) αποφάσισε 48ωρη απεργία την ερχόμενη Τρίτη και Τετάρτη προγραμματίζοντας παράλληλα συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας στο υπουργείο Μεταφορών (Αναστάσεως 2 & Παιανίας, Χολαργός).

Ορισμένα από τα βασικά αιτήματα των επαγγελματιών οδηγών ταξί είναι:

  • Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
  • Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων.
  • Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026 με μετάθεση της υποχρέωσης αυτής το 2035.
  • Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα ταξί με πελάτες.
  • Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
  • Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.
  • Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
  • Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
  • Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί. Καμία ανοχή σε παρερμηνείες σαν αυτές που επιχείρησε ο πρώην υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος για να ευνοήσει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
  • Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
  • Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
  • Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
  • Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.

Στην ανακοίνωσή το σωματείο οδηγών ταξί, ΣΑΤΑ, καταλήγει:

«Καλούμε όλους τους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, να συστρατευθούν μαζί μας και να διεκδικήσουμε όλοι μαζί, καλύτερες μέρες για το ταξί. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να γυρίσουν την πλάτη στον κομματικό συνδικαλισμό και τα επιχειρηματικά συμφέροντα που δηλητηριάζουν τον κλάδο μας. Το ταξί θα είναι πάντα στο πλευρό των αδικημένων και των αγωνιστών. Ποτέ με τους υποταγμένους και τους κομματικά προσηλωμένους

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙ. ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ. ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ.

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ.
Η ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ Η ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ

Η ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙ».


από: https://kosmodromio.gr
 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου