Loading...

Κατηγορίες

Τετάρτη 04 Μάι 2022
ΕΡΓΟΣΕ / Παραίτηση «κόλαφος» με σοβαρές καταγγελίες για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου
Κλίκ για μεγέθυνση





 

Αίσθηση προκαλεί η παραίτηση του προέδρου της επιτροπής ETCS, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς αποκαλύπτει την κατάσταση διάλυσης των σιδηροδρομικών γραμμών.

 

Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται «κυκλοφορία τρένων […] με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Παράλληλα αφήνει αιχμές για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, όπως τονίζει ο Νίκος Παππάς, στην επιστολή παραίτησής του προς την ΕΡΓΟΣΕ ο Χρήστος Κατσιούλης καταγγέλλει

  • Καταγγέλλει καθυστερήσεις, μη τήρηση φυσικού αντικειμένου και κακοδιαχείριση συμβάσεων, που αφορούν έργα σηματοδότησης και ασφάλειας των γραμμών.
  •  Εκφράζει τη διαφωνία του για ενέργειες του Οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών.
  • Δηλώνει την αμφιβολία του για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων.
  •  Καταγράφει την ημιτελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία τονίζει ότι «οι καταγγελίες του παραιτηθέντα προέδρου της επιτροπής ETCS, του αρμόδιου, δηλαδή, για τα έργα σηματοδότησης και τα συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αποτελούν κόλαφο για την κυβέρνηση Μητσοτάκη και την τριετή πολιτική διάλυσης του σιδηροδρόμου».

Παραίτηση του προέδρου της επιτροπής ETCS Παραίτηση του προέδρου της επιτροπής ETCS
 

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Παππά:

«Οι καταγγελίες του παραιτηθέντα προέδρου της επιτροπής ETCS, του αρμόδιου, δηλαδή, για τα έργα σηματοδότησης και τα συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αποτελούν κόλαφο για την κυβέρνηση Μητσοτάκη και την τριετή πολιτική διάλυσης του σιδηροδρόμου.

Στην επιστολή παραίτησής του προς την ΕΡΓΟΣΕ:

  • Καταγγέλλει καθυστερήσεις, μη τήρηση φυσικού αντικειμένου και κακοδιαχείριση συμβάσεων, που αφορούν έργα σηματοδότησης και ασφάλειας των γραμμών.
  • Εκφράζει τη διαφωνία του για ενέργειες του Οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών.
  • Δηλώνει την αμφιβολία του για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων.
  • Καταγράφει την ημιτελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο παραιτηθείς πρόεδρος επισημαίνει, ακόμα, ότι υφίσταται συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται «κυκλοφορία τρένων […] με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Ο κ. Καραμανλής, ο οποίος ομολογούσε πριν από λίγες ημέρες, μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, την πλημμελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, είναι πολλαπλώς εκτεθειμένος.

Οι καταγγελίες εκθέτουν τον ίδιο και τον κ. Μητσοτάκη.

Επί τρία χρόνια, η καταστροφική και επικίνδυνη πολιτική τους υποβαθμίζει το τρένο και τις υπηρεσίες του, δημιουργεί «εκπτώσεις» στην ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων».

πηγη: https://www.avgi.gr
 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου