Loading...

Κατηγορίες

Κυριακή 25 Σεπ 2011
Βιοκαλλιεργητικά και όχι μόνο - 11 Φεβρουαρίου 2011 18:16
Κλίκ για μεγέθυνση

Αγαπητοί αναγνώστες το σημερινό θέμα είναι πολύ σοβαρό και πολύ μεγάλο και ομολογώ εγώ δίστασα ώσπου να αποφασίσω πως πρέπει να το ξεκινήσω γι αυτό αν διαπιστώσετε ή λάθη αν δεν συμφωνείτε σε ορισμένα, τηλεφωνήστε μου.

Το θέμα λοιπόν είναι για τη «ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ» και τους μετανάστες γενικότερα. Δικαιολογώ λοιπόν ότι εμβάζω και στα βιοκαλλιεργητικά το σοβαρό αυτό θέμα, διότι χωρίς τα εργατικά χέρια των μεταναστών, ούτε βιοκαλλιέργειες ούτε καλλιέργειες υπάρχουν και γενικώς ούτε αγροτική δραστηριότητα στην ύπαιθρο η οποία έχει καταντήσει σκέτο γηροκομείο. Αν υπάρχει έστω και ένα μικρό ποσοστό νέων στα χωριά μας, αποφεύγουν τον «κάματο» επαληθεύοντας έτσι τη λαϊκή ρήση «όποιος έχει συνταύλιστρο δεν καίει τα χέρια του»

Στην προκειμένη περίπτωση με το συνταύλιστρο είναι οι μετανάστες και με το παρακάτω παράδειγμά μου αναφέρω το ρόλο που διαδραματίζουν οι μετανάστες και ιδιαίτερα οι απόγονοι του «ΑΛΜΠΑΝΟ» στην υπαίθριο χώρα από την εργασία : Αν κάποιος από εμάς τους ηλικιωμένους αλλά και μικρότερης ηλικίας πάθει κάτι, είτε στα χωράφια, είτε στα καφενεία ή ακόμη και στο σπίτι του Αλβανός θα τον «σηκώσει». Η λέξη λοιπόν αγαπητοί μου «ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ» θα μπορούσε να πλαισιωθεί με πάρα πολλά επίθετα: αναπόφευκτη, ωφέλιμη, απαραίτητη, ζημιογόνα, κοινωνική και πολλά ακόμη.

Από τα πρώτα βήματα με τα δυο πόδια των μαλλιαρών προγόνων μας, παράλληλα με την βελτίωση της νοημοσύνης τους, αρχίζουν να μπαίνουν στην γη οι πρώτοι πάσσαλοι οριοθετώντας έτσι ο καθένας δική του ιδιοκτησία. Από τη στιγμή αυτή άρχισαν οι αντεγκλήσεις, οι διεκδικήσεις οι πόλεμοι και η μανία του ενός να κατακτήσει του άλλου το χώρο πιστεύοντας ότι είναι καλύτερος, διότι στο ανθρώπινο μυαλό υπάρχουν όλα μέσα: το κακό, το καλό, η αγάπη, το μίσος η ανοχή η βία, η ζήλια, η πλεονεξία, η απληστία κλπ..

Όλα αυτά αγαπητοί μου όταν υπάρχει αγάπη και πρυτανεύει η λογική παράλληλα με τη σωστή παιδεία και ενημέρωση καθιζάνουν τα κακά και βγαίνουν στην επιφάνεια τα καλά και τα ωφέλιμα. Οι μετανάστες λοιπόν πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν είτε ομαδικά όπως π.χ οι Δωριείς, είτε οι πρόσφυγες οι διωκόμενοι έπειτα από βία και καταστροφή των εστιών τους π. χ. οι πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής, και πολλά άλλα που αναφέρονται στην ιστορία: όπως τα Ελληνόπουλα που παλαιότερα μετανάστευσαν στην Αμερική για καλύτερη ζωή και αργότερα στην Αυστραλία με την περιβόητη Δ.Ε.Μ.Ε. που κοσκίναγε τα περίφημα νιάτα της χώρας μας που τους έστελνε να εργαστούν στην Αυστραλία υπό την προϋπόθεση να είναι υγιείς και νομοταγείς πολίτες. Όλα τα παραπάνω διέπονταν από κάποιες συμβάσεις και ασφαλώς από κάποιο νομικό πλαίσιο. Αυτό το πράγμα όμως που τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στη χώρα μας δεν έχει προηγούμενο και βέβαια το βάρος της ευθύνης πέφτει στο κράτος που δεν μπορεί να φυλάξει τα σύνορά του κι έχει καταντήσει η χώρα μας ξέφραγο αμπέλι, φτιάχνοντας τώρα φράχτες να μην περνάν οι «αρουραίοι». Φράζονται αγαπητοί αναγνώστες οι «αρουραίοι»; Αφού η αστυνόμευση των συνόρων όμως είναι δύσκολη και αφού ξέρουμε ότι τελικά θα περάσουν, γιατί δεν τους περιμένουμε εκεί που καταλήγουν και να κρατήσουμε τους καλούς και τους «καθάρματα» να τα απελάσουμε; Όλοι αυτοί κάθε μέρα και κάθε βράδυ είναι στις δουλειές μας και στα καφενεία μας. Θα μπορούσαμε λοιπόν όχι με τα κουμπούρια αλλά σε επίπεδο τοπικής Αυτοδιοίκησης να ξέρουμε πόσοι είναι, τι κάνουν και τι ήθος έχουν, και αναλόγως να τους νομιμοποιήσουμε και να τους φορολογήσουμε και αν υπάρχει περίσσευμα από την ύπαιθρο και τα χωράφια, να τους βάλουμε να αναδασώσουν και να καταστρέψουν κάθε ανεπιθύμητη βλάστηση η οποία μπορεί να γίνει πρόξενος και εστία ανάφλεξης και πυρκαγιάς. Αν όλα αυτά επιτευχθούν τα χρήματα ασφαλώς που θα πρέπει να τους δώσουμε οπωσδήποτε, θα είναι πολύ λιγότερα από τη δαπάνη καταστολής των πυρκαγιών αφενός και από τον τουρισμό αφετέρου, αν κατορθώσουμε η χώρα μας να έχει απέραντα καταπράσινα δάση όπως η βορειότερες χώρες π.χ Βουλγαρία Πολωνία κλπ. Κάνω μια υποτιθέμενη σκέψη «μπορεί να είναι σε λάθος». Αν επιτρέψουμε σε όσους επιθυμούν να έρθουν στη χώρα μας να περνούν από τα αρμόδια φυλάκια πληρώνοντας έστω ένα μικρό ποσό έναντι των όσων δίνουν στους λαθρεμπόρους δηλώνοντας τα ακριβή στοιχεία ούτως ώστε αυτομάτως να ξέρουμε πόσοι είναι, πως λέγονται, τι ζητούν( προώθηση σε άλλες χώρες ή να μείνουν στη δική μας;).

Νομίζω αγαπητοί μου αναγνώστες καλύτερα είναι να εφαρμοστούν τα παραπάνω παρά να τους κυνηγάμε και να τους ταλαιπωρούμε με τις αδειοδοτήσεις με ψεύτικα ημερομίσθια και ψεύτικες υπεύθυνες δηλώσεις «ότι τον χρησιμοποίησα και θα τον χρησιμοποιήσω και στο μέλλον».

Το πόσο ασχετοσύνη υπάρχει γύρω από αυτό το θέμα το έδειξε το επεισόδιο της Νομικής Σχολής με την τόση εκμετάλλευση και την επένδυση φιλευσπλαχνίας από μερικούς. Ρωτάει ο απλός πολίτης που κάθε βράδυ κλειδαμπαρώνεται στο σπίτι του. Τι είναι το Πανεπιστήμιο; Αλάνα, να μπαίνει και να βγαίνει όποιος θέλει; Δεν υπάρχουν φύλακες; Δεν υπάρχουν κλειδαριές; Και πως ήρθαν, ουρανοκατέβατοι; Καράβια τους μετέφεραν με κατάσταση επιβίβασης! Λεωφορεία πέρασαν μέσα από το κέντρο της Αθήνας! Κανένας δεν κατάλαβε τίποτα; «ΚΡΙΜΑ»!

Αγαπητοί μου αν ψάξουμε την κάθε αιτία γιατί οι άνθρωποι φεύγουν από τον τόπο τους και γιατί εκεί που καταλήγουν δεν αντιμετωπίζονται σωστά και το ερώτημα αυτό το βάλουμε στον υπολογιστή, υποψιάζομαι ότι στην οθόνη θα αναγραφεί η απάντηση: «έλλειψη αγάπης».

Διότι όταν οι υπεύθυνοι του κάθε τόπου και από εκεί που φεύγουν, και εκεί που καταλήγουν οι ταλαιπωρημένοι αυτοί οι άνθρωποι, είχαν απεριόριστη και ειλικρινή αγάπη για τον άνθρωπο, θα έβρισκαν οπωσδήποτε την πρέπουσα λύση για κάθε περίπτωση. Ακόμα και για την ενημέρωση και τη μόρφωση των λαϊκών στρωμάτων αυτοί ευθύνονται και όχι να τους βλέπουν σαν αντικείμενο εκμετάλλευσης. Πριν από πολλά χρόνια «δεν θυμάμαι πόσα» διάβασα στη εφημερίδα «Ναυτεμπορική» που καυτηρίαζε τη διαφήμιση της .....Κόλα η οποία απευθυνόταν προς τους λεγόμενες υποανάπτυκτες χώρες, ότι η ... Κόλα, αντικαθιστά το μητρικό γάλα!!! Ευτυχώς βέβαια που υπάρχουν οι φιλανθρωπικές οργανώσεις και κάτι γίνεται στον τόπο στον τομέα αυτό. Αλλά το καλό που προσφέρουν είναι σταγόνα στον ωκεανό λόγω του αναφαλβητισμού και της αγραμματοσύνης στα φτωχά λαϊκά στρώματα.

Τα λόγια των μεγάλων ανδρών πολλές φορές χρειάζεται να τα θυμόμαστε, για να βάζουμε κι εμείς μεγάλους και υψηλούς στόχους, διότι οι μεγάλοι άντρες ήταν πάντοτε, και τότε και τώρα, πιο μπροστά και από την εποχή τους και ακόμη πιο μπροστά από τη δική μας εποχή. Ο Μέγας Αλέξανδρος το 324 προ Χριστού ορκίστηκε σε συμπόσιο ενώπιον 9.000 αξιωματικών και προυχόντων κάθε φυλής Ελλήνων, Περσών και Μήδων, και από αυτά που είπε ο μαθητής του Αριστοτέλη, δείχνει το μεγαλείο της αγάπης του μεγάλου αυτού άνδρα που δυστυχώς η μοίρα τον πήρε τόσο γρήγορα από τη ζωή. Τους είπε: «Σας εύχομαι τώρα που τελειώνει ο πόλεμος να ευτυχήσετε με την ειρήνη. Όλοι οι θνητοί από δω και πέρα να ζήσουν σαν ένας λαός. Μονιασμένοι για την κοινή προκοπή να θεωρείτε την οικουμένη πατρίδα σας, με κοινούς νόμους όπου θα κυβερνούν οι άριστοι ανεξαρτήτως φυλής. Δεν χωρίζω τους ανθρώπους όπως κάνουν οι στενόμυαλοι σε έλληνες και βαρβάρους. Δεν μ' ενδιαφέρει η καταγωγή των πολιτών ούτε η ράτσα ούτε που γεννήθηκαν. Τους καταμερίζω με ένα μόνο κριτήριο την «ΑΡΕΤΗ». Για μένα, κάθε καλός ξένος είναι Έλληνας και κάθε κακός Έλληνας είναι χειρότερος από βαρβάρους. Αν ποτέ σας παρουσιαστούν οι διαφορές, δεν θα καταφύγετε στα όπλα παρά θα τις λύσετε ειρηνικά και στην ανάγκη θα σταθώ εγώ διαιτητής. Το θεό δεν πρέπει με το νομίζετε ως αυταρχικό κυβερνήτη άλλά ως κοινό πατέρα όλων μας. Από μέρους μου σας θεωρώ όλους ίσους - λευκούς και μελαψούς- και θα ήθελα να μην είστε μόνο υπάκουοι της κοινοπολιτείας αλλά μέτοχοι, συνέταιροι. Όσο περνάει από το χέρι μου θα προσπαθήσω να συντελεστούν αυτά που υπόσχομαι. Τον όρκο του τούτον που δώσαμε με τη σπονδή απόψε, κρατήστε τον σαν σύνολο αγάπης.».

Αγάπη λοιπόν, αγαπητοί μου αναγνώστες, για τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φυλής και χρώματος και προπαντός από αυτούς που κρίνουν τις τύχες των λαών. Πιστεύω απόλυτα ότι τα εργατικά χέρια ποτέ δεν περίσσευαν. Αρκεί να ξέρεις που και πως να το χρησιμοποιήσεις.-

 

 
© Copyright 2011 - 2018 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου