Ο Τζιοβάνι Φρανσέσκο Μπαρμπιέρι (Giovanni Francesco Barbieri, Τσέντο, 2 Φεβρουαρίου 1591 – Μπολόνια, 22 Δεκεμβρίου1666) γνωστός ως Γκουερτσίνο (Guercino) ήταν Ιταλός ζωγράφος του μπαρόκ. Πολλοί από τους πίνακές του διακρίνονται για τις ζωντανές απεικονίσεις και την φωτεινότητά τους.
-
Η απιστία του Θωμά, 1591, Ρώμη, Βατικανή Πινακοθήκη
-
Εξοχική συναυλία, 1617, Φλωρεντία, Ουφίτσι
-
Θρήνος δύο αγγέλων για τον Χριστό, 1618, Λονδίνο, Εθνική Πινακοθήκη
-
Στην Αρκαδία κι εγώ, 1618-22, Ρώμη, Gallerie Nazionali di Arte Antica
-
Η επιστροφή του ασώτου, 1619, Βιέννη, Μουσείο Ιστορίας της Τέχνης
-
Ο Άγιος Γουλιέλμος της Ακουιτανίας παίρνει το μοναχικό σχήμα, 1620, Μπολόνια, Εθνική Πινακοθήκη
-
Τοπίο με λουόμενες, 1621, Ρόττερνταμ, Μουσείο Μπόιμανς – φαν Μπέουνινγκεν
-
Ο ακάνθινος στέφανος, 1622 Βουδαπέστη, Μουσείο Καλών Τεχνών
-
Η Αυγή (τοιχογρ.), 1621-23, Ρώμη, Casino Ludovisi
-
Η Φήμη (τοιχογρ.), 1621, Ρώμη, Casino Ludovisi
-
Άρης, Αφροδίτη, Έρως και Χρόνος, 1624-27, Σάο Πάολο, Museu de Arte
-
Ο Ιωσήφ και η γυναίκα του Πετεφρή, 1649, Ουάσινγκτον, Εθνική Πινακοθήκη
-
Το μαρτύριο της Αγίας Αικατερίνης, 1653, Αγία Πετρούπολη, Ερμιτάζ
-
Ο Αβραάμ διώχνει την Άγαρ, 1657, Μιλάνο, Πινακοθήκη Μπρέρα
-
Ο θάνατος της Κλεοπάτρας, Γένοβα, Musei di Strada Nuova, Palazzo Rosso
-
Μετανοούσα Μαγδαληνή, Μαδρίτη, Μουσείο του Πράδο
-
Η έκσταση του Αγίου Φραγκίσκου, Δρέσδη, Πινακοθήκη των Παλαιών Δασκάλων