H πρεμιέρα για το περίφημο «καλάθι του νοικοκυριού» περιλάμβανε μια επικοινωνιακή περιοδεία του Αδωνι Γεωργιάδη, μετά τηλεοπτικής συνοδείας, ανά τα σούπερ μάρκετ των βορείων προαστίων, την συμμετοχή στο πρόγραμμα 13 μεγάλων αλυσίδων λιανικής και πολλά ερωτήματα ως προς την τελική απόδοση και αποτελεσματικότητα του μέτρου.

Οι 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο «καλάθι» ανάρτησαν τα προϊόντα που διαθέτουν σε χαμηλότερες τιμές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-katanalotis.gov.gr/householdBasket, με κάποιες εξ αυτών να έχουν βάλει στο «καλάθι» και περισσότερα από 51 είδη. Η πρώτη ανάγνωση, δε, των τιμοκαταλόγων δείχνει πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατέχουν ποσοστό που, κατά μέσο όρο, φθάνει το 50% του «καλαθιού» αλλά, ειδικά σε συγκεκριμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ κατέχει την μερίδα του λέοντος.

πηγη: https://tvxs.gr