Loading...

Κατηγορίες

Παρασκευή 30 Ιούν 2023
Άφαντη η Τηλεδιοίκηση στη Λάρισα που θα ήταν «έτοιμη στα τέλη Ιουνίου»
Κλίκ για μεγέθυνση
















16:45
| 30.06.2023

 

 

Τέλη Ιουνίου θα είναι έτοιμη η Τηλεδιοίκηση τη Λάρισας έλεγε η εξαγγελία τον Απρίλη, ωστόσο μέχρι και σήμερα υπάρχουν έργα που «δεν υπάρχουν πουθενά» όπως αναφέρει ο Κώστας Γενιδούνιας.

Ήταν 27 Απρίλη όταν ο τότε υπουργός Επικρατείας, έχοντας αναλάβει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προχωρούσε σε εκείνη την απίστευτη απίστευτη προεκλογική παράσταση στο σταθμαρχείο Λάρισας, υποσχώμενος προεκλογικά πως το έργο της Τηλεδιοίκησης θα ήταν έτοιμο μέχρι το τέλος Ιουνίου.

Πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστό πως σε έγγραφο που απέστειλε η κυβέρνηση στα τέλη Μαΐου, είχε αφαιρεθεί από τα προαπαιτούμενα του Ταμείου Ανάκαμψης η ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης των τρένων, γεγονός που έκανε πολλούς να μιλούν για σοβαρές καθυστερήσεις, τις οποίες η κυβέρνηση αρνούταν να παραδεχτεί.

Έντονη ήταν η αντίδραση του εκπροσώπου των μηχανοδηγών, Κώστα Γενιδούνια, ο οποίος δεσμεύθηκε τις επόμενες ημέρες για νέες δημοσιοποιήσεις στοιχείων και «πλήρη εικόνα» σχετικά με τα έργα, αφήνοντας μάλιστα αιχμές κατά του υπουργείου για έργα που δεν υπάρχουν πουθενά, ωστόσο υπάρχει η δέσμευση πως θα λειτουργήσουν.

Σύμφωνα με τον Κώστα Γενιδούνια υπάρχουν έργα, όπως αυτό του Λουτρακίου, που θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και δύο χρόνια, ενώ γνωστά είναι ήδη πολλά εκ των προβλημάτων της σηματοδότησης.

Ο εκπρόσωπος των μηχανοδηγών μιλάει επίσης για το πρόβλημα στη χρηματοδότηση, η οποία πέρα από προβλήματα στα χρονοδιαγράμματα, κινδυνεύει να μετατραπεί σε «εργαλείο για ρουσφέτια».

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κ. Γενιδούνια:

«Τέλη Ιουνίου θα είναι έτοιμη η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ Λάρισας έλεγε η εξαγγελία τον Απρίλη. Το παιξες / το χασες. Κακά παιδιά οι μηχανοδηγοί , ζητούσαν να λειτουργούν όλα τα συστήματα ασφαλειας μέσα στις σήραγγες. Μας είπανε κάποιοι τότε «κομματόσκυλα» (όχι σαν τον Πινατ) γιατί δεν ξεκινήσαμε χωρίς ΓΡΑΠΤΕΣ διαβεβαιώσεις και όπως ήθελαν στις 22/3.

Χτες , με την ακινησία συρμού μέσα στην σήραγγα , είδαν όλοι γιατί έπρεπε να μην ξεκινήσουμε και γιατί απαιτήσαμε και δόθηκαν γραπτές διαβεβαιώσεις , λειτουργούσαν όλα και απλά υπήρξε μια καθυστέρηση και μικρή ταλαιπωρία στους επιβάτες.

Επειδή μαθαίνω ότι στην Διοίκηση του ΟΣΕ, τα μυαλά δεν είναι προσγειωμένα στην γη, να τους υπενθυμίσω ότι
1. Ταχύτητες δεν αυξάνονται όπου δεν λειτουργεί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και τα φωτοσηματα.
2. Φλωρινα και Δραμα θα δώσουν γραπτές διαβεβαιώσεις για γέφυρες - επικοινωνίες - διαβάσεις - βλάστηση στην γραμμή.
3. Στην Ειδομενη υπάρχει ακόμα πρόβλημα σε 1.5 χλμ της διαδρομής με επικοινωνίες.
4. Αφορά την εκμετάλλευση. Το τροχαίο υλικό θα είναι απόλυτα αξιόπιστο.

Τις επόμενες ημέρες θα δώσουμε πλήρη εικόνα για τα έργα ως Σωματείο (αυτά που βλέπουμε - όχι αυτά που δεν βλέπουμε αλλά….ΘΑ λειτουργήσουν). Καί αυτά που έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και 2 χρόνια (Λουτρακι) και αυτά που αφορούν σηματοδότηση.

Κλείνοντας , ο ΟΣΕ οφείλει να ενημερωσει πόσα του χρωστάνε οι εταιρείες και το Κρατος να καταβάλει τα οφειλόμενα στους παρόχους έργου. Δίνουν ελάχιστα στην σταθερή συγκοινωνία , τουλάχιστο να τα δίνουν στην ώρα τους. Αν δεν μπορούν να ελέγχουν τις συμβάσεις που υπογράφουν , να το πουν. Η χρηματοδότηση στον σιδηρόδρομο δεν θα γίνει εργαλείο για ρουσφέτια. Τέλος αυτά που μάθανε. (Μήνυμα προς πολλές κατευθύνσεις αυτό).

Αν ισχύει ότι υπάρχει εταιρεία που έχει να καταβάλει τέλη υποδομής από το 2004, υπάρχει στρέβλωση στην λειτουργία του σιδηροδρόμου. (Όχι ότι πιστεύω σε αυτήν την λογική στις σιδηροδρομικές μεταφορές, αλλά καλό είναι να μαθαίνουμε ΟΛΕΣ τις αλήθειες, όχι μόνο αυτές που συμφέρουν την προπαγάνδα)».
 
πηγη: https://left.gr

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου