Loading...

Κατηγορίες

Τετάρτη 09 Αύγ 2023
Ασέβεια στα θύματα των Τεμπών: Παραδόθηκε τώρα το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας της Λάρισας που Γεραπετρίτης και Παπαδόπουλος ισχυρίζονταν ότι υπάρχει ΠΡΙΝ από το δυστύχημα (photo)
Κλίκ για μεγέθυνση














 
 

Κοροϊδία άνευ προηγουμένου και το λιγότερο ασέβεια προς τα 57 θύματα της κρατικής δολοφονίας των Τεμπών από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Παραδόθηκε σήμερα το Κέντρο Τηλεδιοίκησης της Λάρισας για το οποίο Γιώργος Γεραπετρίτης και Μιχάλης Παπαδόπουλος έσκιζαν τα ιμάτιά τους ότι υπήρχε πριν από το δυστύχημα των Τεμπών! Και όχι μόνο σήμερα παραδόθηκε, αλλά ανακοινώθηκε με κάθε τιμή από τον νυν υπουργό Μεταφορών, χωρίς ντροπή και χωρίς λέξη φυσικά για τα Τέμπη…

«Προχωρά, με μεθοδικότητα και συνεργασία, παρά τα διαχρονικά προβλήματα και τις μεγάλες δυσκολίες, τόσο ο εκσυγχρονισμός της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης όσο και της εγκατάστασης του συστήματος ETCS (European Train Control System – Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Συρμών) επί της σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ – Προμαχώνας, του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας μας» τόνισε συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταϊκούρας.

«Χθες, πραγματοποιήθηκε, μετά την διεξαγωγή των αναγκαίων δοκιμών, η διοικητική παραλαβή προς χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ της σηματοδότησης του τμήματος της διπλής γραμμής από τη Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χιλιομέτρων. Με την ολοκλήρωση και του μέρους αυτού, λειτουργεί πλέον πλήρης σηματοδότηση στα τμ Σιδηρόδήματα Αγ. Ανάργυροι – Οινόη, και η τηλεδιοίκηση από την Τιθορέα έως την Θεσσαλονίκη, καθώς και από Θεσσαλονίκη μέχρι και τον Προμαχώνα.

Παράλληλα, παραδόθηκε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) της Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ. Το ΚΕΚ Λάρισας είναι ένα υπερσύγχρονο κέντρο τηλεδιοίκησης, το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για τον έλεγχο και τη λειτουργία διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Εκτιμάται ότι μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, θα αποδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα σηματοδότησης, δηλαδή αυτό από Οινόη μέχρι Τιθορέα, το οποίο θα ελέγχεται από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του τμήματος ΣΚΑ – Τιθορέα. Με την παράδοση και του ανωτέρου τμήματος σηματοδότησης και την ένταξή του στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο άξονας από την έξοδο της Αθήνας μέχρι και την Θεσσαλονίκη θα τηλεδιοικείται πλήρως. Συνεπώς, θα υπάρχει αναβάθμιση λειτουργιών και δυνατοτήτων για την καλύτερη διαχείριση, έλεγχο και ασφάλεια της κυκλοφορίας. Με αυτό τον τρόπο, ολοκληρώνεται η υλοποίηση της σύμβασης ΑΣ 717, δηλαδή της σύμβασης εγκατάστασης σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης.

Παράλληλα, υπάρχει σημαντική πρόοδος εργασιών για την υλοποίηση της σύμβασης ΑΣ 10005/07, δηλαδή της εγκατάστασης του συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS.

Ειδικότερα, ολοκληρώθηκαν, τέλος Ιουνίου, οι δοκιμές του ETCS στο τμήμα ΣΚΑ – Οινόη ενώ κατατέθηκαν, στο τέλος Ιουλίου, οι απαραίτητες πιστοποιήσεις ώστε να υποβληθούν στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία και το τμήμα αυτό.

Επίσης εκδόθηκε από τη ΡΑΣ, εντός Ιουλίου, η απόφαση της θέσης σε λειτουργία του ETCS στο τμήμα Δομοκός – Λάρισα.

Ολοκληρώνονται, την τρέχουσα εβδομάδα, και οι δοκιμές ETCS στο τμήμα Λάρισα – Πλατύ, καθώς και στην διασύνδεση στον Δομοκό, ώστε και αυτά να πιστοποιηθούν και να τεθούν σε λειτουργία.

Εκτιμάται ότι μέχρι τέλος Νοεμβρίου, δηλαδή λίγο νωρίτερα από τις αρχικές εκτιμήσεις, θα λειτουργεί σε όλο το μήκος από ΣΚΑ μέχρι την Θεσσαλονίκη το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS επί γραμμής».

Τέλος, ο υπουργός επισημαίνει πως «σε συνεργασία με τις διοικήσεις ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, με σχέδιο και πολιτική βούληση, αντιμετωπίζουμε διαχρονικές αδυναμίες και εκκρεμότητες, ενισχύουμε την ασφάλεια του επιβατικού κοινού και δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για καλύτερες, ποιοτικότερες και σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές και υπηρεσίες».

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

πηγη: https://thefaq.gr

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου