Loading...

Κατηγορίες

Παρασκευή 22 Απρ 2022
Ν. Παππάς: Η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεννά τεράστια ερωτηματικά
Κλίκ για μεγέθυνση






EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ



22.04.2022, 15:51
 

Για «τεράστια ερωτηματικά» που γεννά η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνει λόγο ο Νίκος Παππάς σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις της «ΕΦ.ΣΥΝ.» για τη σύμβαση - σκάνδαλο 750 εκατ. ευρώ.

Σε δήλωση του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρει ότι «το σημερινό πρωτοσέλιδο της «ΕΦ.ΣΥΝ.» γεννά τεράστια ερωτηματικά. 

Συγκεκριμένα θέτει τα εξής ερωτήματα:

«1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;

2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;

3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;

4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα «επένδυση» η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;

5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;».

Πλούσια «προίκα» δίνει το Ελληνικό Δημόσιο στον ιδιώτη επενδυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

Όπως αποκαλύπτει η «ΕΦ.ΣΥΝ.», η FSI-Trenitalia θα εισπράξει το ζεστό κρατικό χρήμα για μια σειρά επενδύσεων που θα έπρεπε να χρηματοδοτεί η ίδια. Μεταξύ άλλων:

  • Για τη μίσθωση -και όχι απόκτηση- 10 νέων τρένων υδρογόνου και 10 ηλεκτρικών. Τα τρένα θα παραληφθούν το 2027, αλλά το Δημόσιο αρχίζει από τώρα τις πληρωμές
  • Για όλα τα δρομολόγια που εκτελεί. Έτσι βαφτίζονται «άγονη γραμμή» το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, η γραμμή Αθήνα-Αεροδρόμιο του Προαστιακού...
  • Η σύμβαση έχει ισχύ 15ετίας και δεσμεύει και τις επόμενες κυβερνήσεις
  • Παραμένει επτασφράγιστη και, παρά τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, δεν προηγήθηκε διαγωνισμός
  • Από τα «Λευκά Βέλη» στις... λευκές επιταγές, ένα ατελείωτο φιάσκο
     
 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου