Loading...

Κατηγορίες

Τετάρτη 12 Οκτ 2011
Ο Δήμαρχος απαντά για τον «οίκο ανοχής»
Κλίκ για μεγέθυνση

 

Αντιδράσεις προκάλεσε, στους εκκλησιαστικούς κύκλους η απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου Αιγιάλειας για τη δημιουργία «οίκων ανοχής» στο Δήμο Αιγιάλειας αλλά και στην μείζονα αντιπολίτευση του Δ. Καλογερόπουλου και την ελάσσονα αντιπολίτευση του Π. Παπακωνσταντινόπουλου οι οποίοι καταψήφισαν την εισήγηση της πλειοψηφίας που υπερψηφίστηκε και από την ελάσσονα αντιπολίτευση του Δ. Τριανταφυλλόπουλου.

Μετά από το δημοσίευμα του Σεβ. μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου ο δήμαρχος Αιγιάλειας Στάθης Θεοδωρακόπουλος έδωσε στη δημοσιότητα την απάντησή του στις επικρίσεις του Σεβ. Μητροπολίτη για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του για τη δημιουργία οίκων ανοχής στο Αίγιο:

«Σεβασμιότατε, ήθελα να αποφύγω τις φραστικές αντεγκλήσεις μαζί σας σχετικά με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί δημιουργίας οίκου ανοχής στο Δήμο μας. Όμως σοι συνεχείς επιθέσεις σας εναντίον μου και μελών του Δημοτικού Συμβουλίου δεν μου επιτρέπουν να σιωπήσω.

Επειδή στη ζωή μου ήμουν ειλικρινής και δεν συνήθισα να κοροϊδεύω τον εαυτό μου, πολύ περισσότερο δε, ήμουν εχθρός του Φαρισαϊσμού, για αυτό πήρα ξεκάθαρη θέση γύρω από το θέμα. Σεβασμιότατε, σας καλώ να περάσετε ένα σούρουπο από τη διασταύρωση των δημοτικών οδών Φαραζουλή και Περιμετρικής. Εκεί στα παραπήγματα θα δείτε στοιβαγμένους πάνω από σαράντα οικονομικούς μετανάστες άγνωστης σε μένα προ έλευσης που θυμίζουν αγέλη πεινασμένων λύκων.

Στο Δήμο μας, Σεβασμιότατε, εργάζονται και κατοικούν πάνω από 6.000 αλλοδαποί. Απ’ αυτούς, περί τους 2.500 είναι άντρες μοναχικοί χωρίς οικογένειες γυναίκες και συντρόφους. Με αυτούς δεν γνωρίζω εάν έχουμε τον ίδιο Θεό κι εάν αυτοί γνωρίζουν τις προκλήσεις της Αγυπτίας προς τον Ιωσήφ και Πάγκαλο και εάν αυτά τους ενδιαφέρουν. Γνωρίζω όμως πως είναι άνθρωποι και δεν θα πρέπει με τις συμπεριφορές μας να τους οδηγήσουμε στην ομοφυλοφιλία, αλλά ούτε στο βιασμό των κοριτσιών και των γυναικών μας. Ακόμα δεν μπορούν να μεταδίδουν ανέλεγκτοι τις πάσης φύσεως ασθένειες που τυχόν έχουν, αφού δεν υπάρχει έλεγχος στις σχέσεις τους. Εκεί σε αυτούς τους οίκους ανοχής υπάρχει τουλάχιστον υγειονομικός έλεγχος.

Σεβασμιότατε, δεν θεωρώ ότι ζείτε εκτός εποχής. Τα παιδιά σήμερα μέσα στο διαδίκτυο, στο οποίο περνούν ατέλειωτες ώρες αλλά και από την τηλεόραση τις νύχτες μυούνται από τα επτά τους χρόνια σε όλα αυτά που εσείς νομίζετε ότι δεν γνωρίζουν. Ακόμα, ερωτεύονται και ζουν ελεύθερα από τα γυμνασιακό τους χρόνια, δεν έχουν δε ανάγκη από οίκους ανοχές αφού ζουν χωρίς περιορισμούς. Στους οίκους λοιπόν ανοχής απευθύνονται άλλες κατηγορίες ανθρώπων, αυτοί που στην αρχή ανέφερα και εκείνοι που η φύση ή οι ασθένειες πολλές φορές τους έχουν αδικήσει και αυτοί που οι γυναίκες τους περιφρονούν.

Όσον αφορά τους υποκριτές, σε αυτούς λέω ότι η ζωή δεν ανήκει μόνο στους πλούσιους που διαθέτουν σύζυγο ή σύντροφο, ερωμένη ή περιστασιακά διασκεδάζουν με γυναίκες των μπαρ.

Με αυτά τα λίγα, Σεβασμιότατε, θα ήθελα να κλείσω και δεν θα επανέλθω θυμίζοντας πάντα ότι η Εκκλησία ποτέ δεν περιφρόνησε και δεν έδιωξε τις «πόρνες», ακόμα ούτε και τους «κίναιδους» για να είμαστε πραγματιστές και να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.

Τέλος, μη φοβάστε, η περιοχή μας δεν πρόκειται να εξελιχθεί σε «Σόδομα και Γόμορρα».

 

 

 

 
© Copyright 2011 - 2018 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου