Loading...

Κατηγορίες

Τετάρτη 24 Ιούν 2020
Πυλώνας ανάπτυξης και πολιτισμού για το δήμο Αιγιάλειας η  νέα Προαστιακή Γραμμή Αεροδρόμιο  - Πειραιάς –Αθήνα – Κιάτο – Αίγιο (πίνακας δρομολογίων από 22Ιουνίου 2020)
Κλίκ για μεγέθυνση
Πυλώνας ανάπτυξης και πολιτισμού για το δήμο Αιγιάλειας η  νέα Προαστιακή Γραμμή Αεροδρόμιο  - Πειραιάς –Αθήνα – Κιάτο – Αίγιο (πίνακας δρομολογίων από 22Ιουνίου 2020)Πυλώνας ανάπτυξης και πολιτισμού για το δήμο Αιγιάλειας η  νέα Προαστιακή Γραμμή Αεροδρόμιο  - Πειραιάς –Αθήνα – Κιάτο – Αίγιο (πίνακας δρομολογίων από 22Ιουνίου 2020)

 

Φωτό:  Σταθμός Ακράτας





 




Η γραμμή συνδέει απευθείας το κέντρο της Αθήνας, καθώς και με όλες τις πόλεις  που βρίσκονται στη διαδρομή από τον Πειραιά Ασπρόπυργο, Μαγούλα, Μέγαρα, Κόρινθο, Κιάτο, Ξυλόκαστρο,   Ακράτα   Αίγιο, με συχνά δρομολόγια ανά μία ώρα, κατά τη διάρκεια της ημέρας με προσωρινό τελικό προορισμό το  Αίγιο (Ροδοδαφνη) Αχαΐας).

Από το σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στις αμαξοστοιχίες  που πραγματοποιούν δρομολόγια στη γραμμή του εθνικού δικτύου.

Επίσης, από το σταθμό «Κάτω Αχαρναί» υπάρχει η δυνατότητα μετεπιβίβασης στις αμαξοστοιχίες που πραγματοποιούν δρομολόγια με προορισμό  τη Χαλκίδα ή το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Το κόστος του εισιτηρίου από το Αίγιο και το Διακοπτό  ως την Αθήνα (σταθμό Λαρίσης) είναι 16 ευρώ, ενώ από το Αίγιο και το Διακοπτό ως το αεροδρόμιο ανέρχεται σε 19 ευρώ, με τις χρεώσεις να είναι χιλιομετρικές.

Η γραμμή Πειραιάς-Αθήνα-Κιάτο-Αίγιο γενικότερα, αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές της χωράς και διεκδικεί και πάλι μερίδιο αγοράς. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί προοδευτικά μέχρι να εξοικειωθούν  οι επιβάτες και πάλι με το μέσο. Ως μεγάλο πλεονέκτημα του ο σιδηρόδρομος έχει την άμεση σύνδεση του δρομολογίου με τις κυριότερες συγκοινωνιακές πύλες της πρωτεύουσας, δηλαδή τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό, το Μετρό, το Λιμάνι του Πειραιά αλλά και το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.

Οι 3 Σταθμοί (Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου) και οι  6 Στάσεις (Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης),  αποτελούν το τμήμα Κιάτο – Αίγιο  μήκους 71 χλμ, το οποίο συνδέεται και  με τον Οδοντωτό Διακοπτού – Καλαβρύτων στο Διακοπτό.


Πίνακας δρομολογίων προαστιακού από 22 Ιουνίου 2020

Το τρένο ξεκινά από τον Πειραιά με τα ηλεκτροκίνητα Desiro (τα τρένα με την μωβ απόχρωση) και μόλις φτάσει στο Κιάτο περιμένει το ντιζελοκίνητο Rail Bus. Γίνεται μετεπιβίβαση και μετά από 5-6 λεπτά ξεκινά προς Αίγιο. Με τον αντίστροφο τρόπο γίνεται το δρομολόγιο από το Αίγιο. Σε τρία δρομολόγια θα υπάρχει σύνδεση με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας. Συνολικά πραγματοποιούνται έξι ζεύγη δρομολογίων για το νέο δρομολόγιο.

Οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν εύκολα και διαδικτυακά (στην εποχή του κορωνοϊού) στην ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (trainose.gr) είτε από τα εκδοτήρια των σταθμών.
Η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο-Αίγιο πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2023.

Σε όλα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας, όπως συμβαίνει σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.




Πίνακας δρομολογίων λεωφορείων "Πάτρα - Κιάτο"  από 22 Ιουνίου 2020

Β. Αντωνίου

 
© Copyright 2011 - 2020 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου