Loading...

Κατηγορίες

Τρίτη 14 Οκτ 2014
Κώστας  Σπηλιόπουλος: Το 2017, ο σιδηρόδρομος θα είναι πλήρως λειτουργικός στο τμήμα Κιάτο- Ρίο
Κλίκ για μεγέθυνση

 

 

Ο πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου με την ευκαιρία της Συνεδριακής Εκδήλωσης «10 χρόνια Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και σύγχρονες Υποδομές μεταφορών» με δήλωσή του επιβεβαίωσε ότι το 2017, ο σιδηρόδρομος θα είναι πλήρως λειτουργικός ως την οδό Κανελλοπούλου στα Μποζαίτικα. Συγκεκριμένα ανέφερε:

 

Τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη

Σήμερα έχει υπογραφεί η σύμβαση για έργα υποδομής στο Τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 227.000.000 euro.

Θα υπογραφεί εντός του 2014 και η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση, του ανωτέρω τμήματος, προϋπολογισμού 35.000.000 euro, επειδή δεν υπήρχαν Εγκεκριμένοι Περιβαλλοντικοί Όροι για την ηλεκτροκίνηση).

Για το τμήμα Ροδοδάφνη –Ρίο (Μποζαΐτικα)

Α υποτμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος έχει υπογραφεί σύμβαση για τα έργα υποδομής (χωρίς ηλεκτροκίνηση, επιδομές).

Β υποτμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο (Μποζαΐτικα). Θα δημοπρατηθεί εντός του 2014, με προϋπολογισμό 135.000.000 euro. Αναφέρθηκαν τμήματα με υπογειοποίηση στις θέσεις Άγιο Βασίλειος, Ρίο και καταβύθιση στον Ψαθόπυργο. Στην περιοχή λίγο πριν την οδό Κανελλοπούλου προβλέπεται η κατασκευή (προσωρινού) σταθμού.

Εντός του 2015 θα δημοπρατηθούν και η επιδομές με ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ.

 

Στο τμήμα ΡΙΟ(Μποζαΐτικα) – Πατρα(λιμάνι) δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες. Μόνο η προκαταρτική, (του ΥΠΟΜΕΔΙ) που στάλθηκε στις υπηρεσίες της Ε.Ε. Προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης τη συμβασιοποίησης 2017.

 

Υποτμήμα (Μποζαΐτικα) – Μείλιχος, διπλή γραμμή χωρίς καταβύθιση και προαστιακός.-

 

Υποτμήμα Μείλιχος – Αγιος Διονύσιος. Καταβύθιση, διπλή γραμμή και προαστιακός (επιφανειακή χάραξη). Κατασκευή στον Αγιο Διονύσιο σταθμού και κόμβου κυκλοφοριακού.

 

Υποτμήμα Αγιος Διονύσιος – Αγιος Ανδρέας. Υπογειοποίηση αλλά μονή ηλεκτροκίνητη γραμμή. Προαστιακός σε επιφανειακή χάραξη.

Υποτμήμα Αγιος Ανδρέας – Λιμάνι. Ανάδυση μονής γραμμής .Χάραξη εντός της ζώνης του νέου λιμένα.

Η ΕΡΓΟΣΕ θα προκηρύξει τη συνολική μελέτη, με βάση τις κατευθύνσεις της προκαταρτικής!!!

Μελλοντική σύνδεση με την προβλεπόμενη μονή γραμμή κανονικού εύρους Πάτρα – Πύργος, η οποία (έως Πύργο) ίσως ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 (έχει έρθει στην ΠΔΕ για ενημέρωση, γνωμοδότηση). (Για τον προαστιακό δεν έγινε αναφορά που θα κινηθεί), (αναφέρθηκε ότι θα επεκταθεί, έως Κάτω Αχαΐα). Το υπόλοιπο τμήμα, έως Καλαμάτα θα πάει για αργότερα!!!

Π. Γ.- Ν. Κ.

 

 

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου