Loading...

Κατηγορίες

Δευτέρα 12 Οκτ 2020
“Το αφεντικό τρελάθηκε”; Τι συμβαίνει με τα Ναυπηγεία την ΕΑΒ και τα απίθανα που διαδίδονται!
Κλίκ για μεγέθυνση

 

 

 

 
“Το αφεντικό τρελάθηκε”…Μ΄ αυτή τη φράση μόνο μπορεί οποιοσδήποτε να παρακολουθήσει τη “φρενίτιδα” δημοσιευμάτων των τελευταίων ημερών, σύμφωνα με οποία τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά ενδιαφέρουν Αμερικανούς, Γάλλους ακόμη και Έλληνες επιχειρηματίες και η ΕΑΒ είναι περίπου “άχρηστη” και γι΄ αυτό θα στείλουμε μεταγωγικά αεροσκάφη C-130 στο Ισραήλ!

 

 

Επειδή τα Ναυπηγεία δεν πωλούνται με φωτογραφίες και δημοσιεύματα και η ΕΑΒ δεν μπορεί να αναλάβει όλη την ευθύνη για τις καθυστερήσεις συντήρησης, καλό είναι να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά.

Πρώτα για τα Ναυπηγεία. Ας δεχτούμε ότι για την υπόθεση της Ελευσίνας έχει δρομολογηθεί κάποια λύση μέσω της ONEX, για τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά από που έχει προκύψει κάτι τέτοιο; Έχει λυθεί το θέμα με το “ευρωπαϊκό πρόστιμο”; Έχει λυθεί το θέμα με τον Σάφα ο οποίος έχει ήδη  δικαστικές αποφάσεις υπέρ του; Πως λοιπόν καλλιεργούνται όλες αυτές οι αισιόδοξες προβλέψεις;

Για την ΕΑΒ. Θα θέλαμε κάποιος να μας απαντήσει στα εξής ερωτήματα για τη “μεταφορά των C-130 στο Ισραήλ για συντήρηση”:

•Πως θα μεταφερθούν τα αεροσκάφη στο Ισραήλ; Είναι σε κατάσταση να πετάξουν;

•Με ποια διαδικασία θα πάνε σε συγκεκριμένη εταιρεία του Ισραήλ;

•Έχει γίνει διαγωνισμός ή είναι απ ευθείας ανάθεση;

•Ποιο θα είναι το κόστος των PDM (εργοστασιακή συντήρηση) για κάθε C-130;

•Πριν λίγα χρόνια η Π.Α είχε ζητήσει προσφορά για εργοστασιακή συντήρηση C-130 από Πορτογαλική εταιρεία και η τιμή ήταν 40% ακριβότερη από ότι στοιχίζει στην ΕΑΒ. Το γνωρίζουν αυτό όσοι διαδίδουν “λύσεις” για συντήρηση εκτός ΕΑΒ;

•To πλέον σοβαρό και σημαντικό αν πάντα αληθεύουν όσα γράφονται.Είναι το γεγονός πως στο Ισραήλ ΔΕΝ υπάρχει αμυντική βιομηχανία-εταιρεία που να είναι εξουσιοδοτημένη από την Lockheed (κατασκευαστής) για να εκτελεί εργοστασιακή συντήρηση σε C-130. Είναι γνωστό αυτό;

Υπάρχει περίπτωση να στείλουμε τα αεροσκάφη σε μη εξουσιοδοτημένη εταιρεία;

•Ας μην ξεχνάμε πως η ΕΑΒ φτιάχτηκε για να συντηρούμε τα αεροσκάφη της Πολεμικής μας Αεροπορίας στην χώρα μας…

Στον πίνακα  που ακολουθεί φαίνονται τα Lockheed Martin Approved C-130 Service Centers. Δεν βλέπουμε πουθενά το Ισραήλ.

 

 

 

 


 

 
 
© Copyright 2011 - 2020 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου