Loading...

Κατηγορίες

Πέμπτη 15 Ιούν 2017
Skycop.gr προειδοποιεί: Mε ποιους τρόπους οι αεροπορικές εταιρείες εξαπατούν του επιβάτες και πως να το αποφύγετε
Κλίκ για μεγέθυνση
Skycop.gr προειδοποιεί: Mε ποιους τρόπους οι αεροπορικές εταιρείες εξαπατούν του επιβάτες και πως να το αποφύγετε

 

 

 

 

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης οι πτήσεις, αναμφισβήτητα, αποτελούν τον πιο κοινό τρόπο μεταφοράς για επαγγελματικά ταξίδια ή διακοπές. Παρ' όλα αυτά, τα ταξίδια με αεροπλάνα αρκετά συχνά συνοδεύονται από διάφορες διαταραχές, όπως οι καθυστερήσεις των πτήσεων, απώλεια αποσκευών, ή και ακυρώσεις των πτήσεων. Εκ πρώτης όψεως, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να πληρώνουν εκατομμύρια για αποζημιώσεις, όμως, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες της „SKYCOP“, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο επώδυνη για τους επιβάτες, για τους οποίους η διεκδίκηση επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωση για την παραβίαση των δικαιωμάτων τους λόγω των βρόμικων παιχνιδιών των εταιρειών αποτελούν μια αδύνατη αποστολή.

 

Κατά τον κ. Marius Stonkus, Επικεφαλής της διεθνούς εταιρείας είσπραξης αποζημιώσεων των πτήσεων „SKYCOP“, η οποία ανά τον κόσμο αγωνίζεται για τα δικαιώματα των επιβατών, οι αποζημιώσεις που αντιστοιχούν την πραγματική ζημιά για διάφορους λόγους πληρώνονται από αεροπορικές εταιρείες μόνο σε 2 τοις εκατό όλων των θυμάτων.

 

„Ακόμα και οι πιο έξυπνοι επιβάτες, οι οποίοι καταφέρνουν να βρουν τις πληροφορίες για τους όρους υποβολής των προσφυγών και τα έντυπά τους, μετά από χρονοβόρους διαδικασίες συχνά εγκαταλείπουν τον αγώνα. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ομάδες των πιο έμπειρων δικηγόρων – μόνο αυτή την στιγμή το χρέος των δραστηριοποιούμενων στην ήπειρο αεροπορικών γραμμών σε επιβάτες της ΕΕ αποτελεί 3,2 δις. ευρώ. Γνωρίζοντας ότι τα εταιρικά κέρδη στο τομέα αεροπορίας σπανίως υπερβαίνουν μερικά εκατομμύρια, οι αεροπορικές εταιρείες είναι καθορισμένες να καλαφατίσουν αυτό το χάσμα με οποιοδήποτε τίμημα“, εξήγησε ο κ. M. Stonkus.

 

Τα μέτρα που οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν για την καθυστέρηση της διαδικασίας και, τέλος, της διακοπής της, αρχίζουν από μια επιμήκυνση χρόνου, όταν μία προσφυγή εξετάζεται επί μερικούς μήνες, οι εκπρόσωποι ξεχνούν να απαντήσουν στην αίτηση. Οι εταιρείες, επίσης, προσπαθούν να αποφύγουν την καταβολή της αποζημίωσης με δικαιολογία των περιστατικών ανωτέρας βίας (force major) και μη παροχή πληροφοριών για τις πραγματικές αιτίες, ισχυριζόμενες ότι αυτό απαγορεύεται από τη νομοθεσία. Πολλές φορές, οι αεροπορικές εταιρείες τελειώνουν την διαδικασία, προσφέροντας γελοίες αποζημιώσεις, όπως κουπόνια για διατροφή ή για άλλο ταξίδι. Προσφεύγουν, επίσης, σε αδημοσίευτες προθεσμίες υποβολής των προσφυγών, γραφειοκρατικά λάθη κλπ.

 

Ο Επικεφαλής της „SKYCOP“ συμβουλεύει, οι επιβάτες να μην αποδέχονται αποζημιώσεις σε μορφή κουπονιών, και υπενθυμίζει ότι, βάσει της οδηγίας της ΕΕ, για την καθυστέρηση πτήσης πάνω από 3 ώρες, για την ακύρωση πτήσης για αξαρτώμενους από την αεροπορική εταιρεία λόγους ή για ακούσια παραίτηση από την πτήση (αγγλικά – overbooking) οι επιβάτες δικαιούνται να λάβουν αποζημίωση ύψους έως 600 ευρώ.

 

„Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι πολύ σημαντικό να μείνετε ήρεμοι και να μην αποδεχθείτε την πρώτη επιλογή που σας προσφέρουν – αξιολογήστε ήρεμα την κατάσταση, αν είναι συμβατή με την οδηγία της ΕΕ. Συμπληρώστε την προσφυγή και επιλέξτε έναν από τους τρόπους – αν θα προσπαθήσετε να ανακτήσετε την αποζημίωση, θυσιάζοντας τον χρόνο και την ενέργειά σας, είτε θα χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μιας εταιρείας είσπραξης των αποζημιώσεων“, – συμβουλεύει ο κ. Marius Stonkus.

 

Μετά την καταχώρηση της προσφυγής στην πλατφόρμα www.skycop.com, την εξέτασή της θα αναλάβουν οι εμπειρογνώμονες της εταιρείας με εμπειρία πάνω των 10 ετών στον τομέα προστασίας των δικαιωμάτων των επιβατών. Μ' αυτό τον τρόπο, ένας πελάτης θα αποφύγει άκαρπο πολλές φορές αγώνα με τις αεροπορικές εταιρείες, ο οποίος απαιτεί πολύ προσωπικό χρόνο και πόρους. Μετά την εξέταση της προσφυγής, η „SKYCOP“ θα πληρώσει στους επιβάτες που απογοητεύθηκαν από αεροπορικές εταιρείες έως και 75 % του ποσού της αναλογούσας αποζημίωσης.

 

 

14th of June, 2017

 

For more information:

press@skycop.com

+44 20 3769 5687

 

 
© Copyright 2011 - 2024 Στύξ - Ανεξάρτητη Πολιτισμική και Πολιτική Εφημερίδα της Βόρειας Πελοποννήσου